מנעול חכם ישראלי

המערכת מבוססת על רשת עצמאית סלולרית 4G LTE המוצפנת לרמת אבטחה גבוהה בתקן AES256 זאת על מנת למנוע פריצה, או השתלטות פצחנים

צילום: דרור כץ

DOORe מערכת חדשנית המאפשרת לנהל את דלת הכניסה מכל מקום בעולם, משנה את תפיסת סגנון החיים הקיימת, לחיים ללא מפתח. מערכת זו כוללת מנעול חכם ופעמון וידאו המשלב מצלמה חכמה בכניסה לבית, המספקת אופציה לפתיחה ולנעילת דלת הכניסה מהנייד בכל רגע נתון. קבלת התראות ישירות לנייד על הנעשה מחוץ לדלת הכניסה, מי נכנס לבית ומתי. הכניסה לבית מתאפשרת באמצעות טביעת אצבע, או באמצעות אפליקציית DOORe לסמרטאפון בעלי מערכות הפעלה של אנדרואיד ו-iOS, ניהול הרשאות כניסה לבני המשפחה והחברים.

DOORe הנה פרי פיתוח ישראלי של קבוצת COBRA הפועלת מזה שלושה עשורים, ומעניקה תמונת מצב עדכנית לגבי הנעשה מחוץ לדלת בכל נקודת זמן ומותאמת לשוק הדלתות המקומי. המערכת מבוססת על רשת עצמאית סלולרית 4G LTE המוצפנת לרמת אבטחה גבוהה בתקן AES256 זאת על מנת למנוע פריצה, או השתלטות פצחנים. המערכת מאפשרת אופציה לשמירת היסטורית אירועים בענן מאובטח של כל אירועי המנעול החכם והקלטות הוידאו לאירועי הפעמון למשך חצי שנה.

אפליקציית DOORe מתריעה בהודעות פוש לסמארטפון על כל המתרחש בדלת הכניסה, כמו כן, האפליקציה מאפשרת לך לקיים שיחת וידאו עם אורח שמצלצל בפעמון וידאו החכם בדומה לשיחת "סקייפ", כך שניתן גם לפתוח את הדלת לאורח תוך כדי שיחת הוידאו. בעלי הבית יכולים לשלוח לכל בני הבית, משפחה, חברים, עובדי משק הבית ועוד "מפתח וירטואלי" לפתיחת הדלת ולהגדיר באמצעות האפליקציה את רמת ההרשאה לפעולות במערכת.

אורי סוקולוב, מנהל פעילות DOORe בישראל, מסר "שוק המנעולים החכמים בעולם מתחזק מאוד בשנים האחרונות בשל הפונקציונאליות והנוחות הרבה שהוא מציג, לצד התחזקות מהפכת ה- IOT. שוק זה נמצא במגמת עליה מתמדת, רק בשנת 2019 השוק העולמי הוערך בכ- 1.2 מיליארד דולר ולמעלה מ- 7 מיליון מנעולים חכמים שווקו. גם בארץ אנו רואים מגמת צמיחה, כשהמוצר אותו אנו מציעים למעשה מאפשר ללקוח הישראלי להתקדם לחיים ללא מפתח בצורה פשוטה, בטוחה ומהנה." 

ארז לוי, אחראי על פיתוח מערכת DOORe, הוסיף "המערכת שפיתחנו מספקת פתרון כולל למגוון תופעות נפוצות ומוכרות הקיימות בכל בית. משך הפיתוח ארך למעלה מ- 3 שנים והושקעו בפרויקט זה עשרות מיליוני שקלים. חשוב להדגיש כי הרשת אליה מחוברת DOORe מוצפנת ומאובטחת ברמה גבוהה ביותר בהתאם לסטנדרטים בינלאומיים מחמירים ביותר". עלות המערכת כולל תשלום על סים למשך שלוש שנים כ-4000 ש"ח. 

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית