AFI מקימה דאטה סנטרים ברומניה ובישראל

השלימה פרויקט רחב היקף על בסיס טכנולוגיות נוטניקס

שירה באום, מנמ"רית אפי נכסים. צילום: יח״צ

חברת AFI (אפי) נכסים, העוסקת ביזמות וניהול נכסים מניבים בישראל ובמזרח אירופה, השלימה פרויקט נרחב לשדרוג ואיחוד תשתיות IT בדאטה סנטר הראשי של החברה ברומניה ובאתר ה-DR בישראל. הדאטה סנטרים ישרתו את משרדי החברה בשמונה מדינות. הפרויקט בוצע באמצעות חברת DNA-IT.

במסגרת הרחבת הפעילות העסקית של החברה הוחלט על ריכוז מערך ה- IT של החברה. לצורך כך הוקם במטה החברה ברומניה דאטה סנטר חדש. במסגרת הפרויקט, הוקם במטה החברה ברומניה דאטה סנטר חדש בענן באמצעות הוסטינג של חברת דויטשה טלקום. בשלב השני נבחרו פתרונות ה-hyper-converged של נוטניקס המאפשרים להריץ שרתים, אחסון ותקשורת באמצעות מערכת אחת. המערכת פועלת עם שלושה שרתים פיזיים של Super Micro, המריצים כ- 130 שרתים וירטואליים. התשתית מקושרת לטרמינלים Thin Client של מיקרוסופט, המשמשים כדסקטופ לכ-350 משתמשים עבור הרצת יישומים כגון מערכת ה-ERP של SAP, הנמצאת בשלבי יישום בכלל משרדי החברה בעולם.

בתום הפרויקט ברומניה החל שדרוג אתר ה- DR, במסגרתו הוקמה תשתית אחודה מבוססת נוטניקס, הפועלת בסביבת 3 שרתים פיזיים המריצים 72 שרתים וירטואליים. החברה בוחנת את החלפת מערך הוירטואליזציה שלה לפתרון של חברת נוטניקס.

לדברי שירה באום, מנמ"רית אפי נכסים: ״עכשיו כשיש לנו מערכת אחודה, קל לנו מאוד לנהל, לתחזק, לתפעל ולאבטח את התשתיות. איחוד התשתיות הביא גם לחסכון ניכר בשטח הרצפה. עם הפתרון של נוטניקס עברנו מדאטה סנטר שתפס חדר שלם בגודל 15 מ"ר בישראל לחצי ארון שרתים. בהיבט של ביצועים כיום מספקים השרתים עם ה- HCI של נוטניקס ביצועים ברמה של כ- 90,000 IOPS בכל שתי שניות".

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית