פניה למוקד הסייבר של המשטרה חשפה אינוס בתוך המשפחה

פניה למוקד הסייבר של המשטרה חשפה אינוס בתוך המשפחה

משטרת ישראל

הותר לפרסום: במסגרת מאמצי משטרת ישראל להגנה על קטינים ברשת, ניהלה יחידה 105 בלהב 433 חקירה שחשפה מקרה של עבירות מין חמורות בתוך המשפחה. החקירה החלה בעקבות דיווח של הורי קטינה בת 9 למוקד 105 אודות פרופיל באפליקציה להעברת מסרים חברתיים, שיצר קשר עם בתם ובהמשך ניהל עמה התכתבויות מיניות העולות כדי ביצוע מעשה מגונה. 

בחקירה סמויה שנוהלה ביחידה 105 אותר חשוד במעורבות במעשה, תושב השרון (39) ועם המעבר לחקירה גלויה, נעצר ובחיפוש שנערך בביתו נתפסו אמצעי אחסון דיגיטאליים לצורך המשך מיצוי החקירה וסמים לצריכה עצמית. במסגרת החקירה הגלויה נאספו על ידי החוקרים ראיות חדשות שהובילו לפתיחת חקירה נוספת נגד החשוד מהן עלה כי ביצע עבירות מין העולות כדי אינוס של בתו הקטינה של בת זוגו.

שוטרי יחידה 105 פעלו בשיתוף פעולה ובסיוע של נציגי הרווחה של הרשות המקומית, למעצרה של בת הזוג והוצאת ילדיה הקטינים למסגרות חירום לאחר שעלה חשד להזנחה. החקירה מתנהלת ביחידה 105 בלהב 433, מלווה על ידי מחלקת הסייבר בפרקליטות המדינה ובסיוע משרד הרווחה. בכוונת הפרקליטות להגיש בימים הקרובים כתב אישום נגד החשוד וחקירה כנגד בת הזוג נמשכת. 
 
משטרת ישראל תמשיך להיאבק בנחישות בתופעה החמורה של פגיעה מינית בקטינים דרך האינטרנט ותשתמש בכל האמצעים העומדים לרשותה על מנת להביא לדין את העבריינים הפוגעים בגופם ובפרטיותם של קטינים ובכלל וקוראת לציבור לפנות למוקד 105 לדיווח על עבירות כלפי קטינים ברשת האינטרנט.

אולי יעניין אותך גם

An F-15C Eagle assigned to the 493rd Fighter Squadron takes off in support of exercise Point Blank 20-1 at Royal Air Force Lakenheath, England, Jan. 30, 2020. Point Blank is a bilateral exercise that enhances professional relationships and improves overall coordination with allies and partner militaries. (U.S. Air Force photo by Airman 1st Class Mikayla Whiteley)

 

בית הנבחרים של ארה"ב אישר תקציב ההגנה לשנה הקרובה

אישור התקציב מאפשר לפנטגון להתחיל ברכש עשרות מערכות נשק חדשות