חברת לוגיסטיקה אוסטרלית נפגעה מכופר. קבצים דלפו לרשת 

חברת לוגיסטיקה אוסטרלית נפגעה מכופר. קבצים דלפו לרשת 

Thomas Knudsen - מנכ"ל חברת Toll. מקור: www.tollgroup.com

האקרים טוענים כי השיגו יותר מ -200 ג'יגה של נתונים מארכיון ענקית התחבורה והלוגיסטיקה האוסטרלית Toll, והם כבר החלו להדליף אותם לאחר שהחברה סירבה לשלם כופר. Toll הודתה בתחילת החודש כי נפגעה על ידי תוכנות כופר בפעם השנייה השנה. 

בהתחלה נמסר מהחברה כי האירוע, שכלל תוכנת כופר בשם Nefilim, לא גרמה לגניבת נתונים כלשהם, אך בהמשך אישרה כי פושעי הרשת הצליחו לגנוב כמה קבצים לאחר שקיבלו גישה לשרת ארגוני. בתגובה נמסר כי השרת שנפגע שמר מידע על עובדים בהווה ובעבר ופרטים על הסכמים מסחריים עם לקוחות ארגוניים, אך נטען כי נתוני התפעול של הלקוחות לא נחשפו.

האתר שהוקם על ידי פושעי הרשת נקרא "Leaks Corporate" וניתן לגשת אליו דרך הרשת האנונימיות Tor. האתר מאחסן מידע שכביכול נגנב משבע חברות שסירבו לשלם כופר. SecurityWeek ראה רשימה של למעלה מ- 18,000 קבצים שההאקרים טוענים כי גנבו מToll, ונראה כי אלה הם הקבצים הכלולים בארכיון "חלק 1".

"נראה שהם כוללים סוגים שונים של מסמכים פיננסיים, כגון דוחות כספיים, דוחות מועצה, מסמכי שכר וחשבוניות, ונמשכים עד 2003. עם זאת, נראה כי אף אחד מהקבצים ברשימה לא מעודכן אחרי שנת 2018", כותבים בפרסום. 

אולי יעניין אותך גם