מפקד פקע"ר הנכנס הגיע לביקור במד"א

אלוף אורי גורדין: "השותפות של פיקוד העורף עם מד״א היא שותפות אסטרטגית. נמשיך לפעול בשיתוף פעולה מלא"

מפקד פקע"ר הנכנס הגיע לביקור במד"א

צילום: דוברות מד"א

האלוף אורי גורדין, שנכנס השבוע לתפקידו כמפקד פיקוד העורף, הגיע לביקור רשמי במוקד השליטה הארצי של מגן דוד אדום בקרית אונו. במהלך הביקור קיבל האלוף סקירה מקיפה ממנכ"ל מד"א אלי בין, על הפעילות המבצעית של מד"א בשגרה ובחירום. מפקד פיקוד העורף נחשף לרכבי ההצלה השונים המופעלים על ידי צוותי מד"א בעתות שגרה וחירום, בהם ניידות טיפול נמר‎‏‏‎ץ, אמבולנסים ממוגני ירי, אופנועי מד"א, רכב הפיקוד והשליטה הייחודי והמתקדם של מד"א, סירת הים-בולנס בכנרת, מסוקי מד"א ועוד.

מנכ"ל מד"א סקר בפני האלוף גם את נהלי המעבר משגרה לחירום בארגון, את פעילות שירותי הדם של מד"א, ואת פעילותו של מגן דוד אדום בחודשים האחרונים, בחזית המאבק הלאומי בנגיף הקורונה. עם תום הסקירה הנרחבת, סייר האלוף גורדין במוקד הלאומי המשולב של מד"א, וצפה בפעילות מוקד החירום 101, מוקד הכוננים, המוקד הרפואי והמוקד הארצי.

מפקד פיקוד העורף, אלוף אורי גורדין: "השותפות של פיקוד העורף עם מד״א היא שותפות אסטרטגית. נמשיך לפעול בשיתוף פעולה מלא ואף נהיה מחוייבים לחיזוק השותפות כדי לאפשר מענה רפואת חירום איכותי למרחב האזרחי״.

מנכ"ל מד"א, אלי בין: "אני מודה למפקד פיקוד העורף, שהגיע לבקר במוקד השליטה הארצי של מד"א, יומיים בלבד לאחר שנכנס לתפקידו. מגן דוד אדום, צה"ל, המשטרה וכיבוי אש, הנם ארבעת ארגוני החירום וההצלה של מדינת ישראל המרכיבים יחדיו את מערך פיקוד העורף. על פי החוק, מד"א מופקד על שירותי רפואת חירום במדינת ישראל, ובאופן טבעי שיתוף הפעולה בין הגופים הוא הדוק ומצוין, אין לי ספק ששיתוף הפעולה הטוב של מגן דוד אדום ופיקוד העורף יימשך ביתר שאת תחת פיקודו של האלוף אורי גורדין, ומאחל לו הצלחה רבה בתפקידו".

אולי יעניין אותך גם

By Spc. Micah E. Clare, U.S. Army - This image was released by the United States Army with the ID 070930-A-2013C-254 (next). Public Domain, https://commons.wikimedia.org/w/index.php?curid=4556991

דיווח: רק"מי M1117 ראשונים הגיעו לאוקראינה מארה"ב

רק"מים אלו הינם חלק מחבילת הסיוע הצבאי האמריקאית בשווי של 400 מיליון דולרים שהוכרז עליה בחודש נובמבר 2022