ThetaRay משיקה פתרון להאצת חקירות פשע פיננסיות

bigstockphoto

ThetaRay הודיעה על השקת FAST START, פתרון חדש שנועד לענות על צרכיהם של מוסדות פיננסיים במהלך אי הוודאות של מגפת הקורונה. FAST START מציע גרסת ענן של פלטפורמת זיהוי הפשעים הפיננסים של ThetaRay הפועלת תוך 30 יום, כדי לספק לבנקים תמיכה מידית בזמן משברים גלובליים, דוגמת הקורונה, כשהבנקים פגיעים במיוחד וחשופים להונאות והלבנת הון, ההולכות וגוברות באופן משמעותי.

מגפת הקורונה פגעה במגזרים רבים של הכלכלה ברחבי העולם, אך הבנקאות נפגעה במיוחד - לא רק בגלל הנגיף, אלא גם בשל העובדה שהשחקנים הרעים מנצלים את המשבר, כמו גם עלויות כספיות ולחצים ותפעוליים בתוך הבנקים עצמם. האקרים משתמשים בכאוס כהסחה להלבנת כספים ולפיתוי ציבור פגיע לתכניות הונאה, תוך שימוש בפחדים מוירוס הקורונה.

FAST START מעניק למוסדות פיננסיים את הסיוע המידי שהם צריכים על מנת להגן על עצמם ועל לקוחותיהם מפני פשעי סייבר פיננסי. המוצר ארוז לפריסה מהירה, אימוץ מהיר ומחויבות מינימלית חוזית כדי לעזור לבנקים הפועלים כיום עם צוותי ביטחון ותקציבים מצומצמים.

"נגיף הקורונה השפיע קשות ושינה את העולם כפי שאנו מכירים אותו. אך למרבה הצער, פושעים משתמשים במשבר כתירוץ בכדי למלא את כיסם", אמר מארק גזית, מנכ"ל ThetaRay. "ThetaRay מציעה את FAST START למוסדות פיננסים כאמצעי התגוננות מידי תוך הגנה על התקציבים שלהם בתקופה כאוטית זו."

FAST START זמין בשלוש חבילות ענן המיועדות לתת מענה לצרכים הייחודיים של מוסדות פיננסיים בודדים:

● FAST START for AML Alert Triage - מסייעת במהירות לבדיקה ולתיקון של צבר התראות הקיים בנושא ניטור עסקאות.

● FAST START for AML Detection & Monitoring - אמצעי הגנה מפני פעילות הלבנת הון במסגרת בנקאות ארגונית, בנקאות פרטית ובנקאות קמעונאית.

● FAST START for Enterprise Fraud Prevention - מזהה פעילות הונאה בתוך מוסדות פיננסים בתחומי פנים / עובדים, תשלומים, כרטיסים והלוואות.

"FAST START הוא פתרון השוק הנכון לאתגרים העומדים בפני ענף הבנקאות בתקופתנו הנוכחית," אמר קולין וויטמור, אנליסט בכיר בקבוצת Aite. "זה בהחלט יסייע בהגנה על מוסדות פיננסיים ועל לקוחותיהם מפני התקפות מתוחכמות."

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית