קונטנסקוייר מגייסת בסבב D

החברה הצרפתית, רכשה לפני כשנה את חברת קליקטייל הישראלית ותשתמש בגיוס ההון לצמיחה ולהגדלת מצבת כוח האדם. החברה גייסה 190 מיליון דולר בסבב הנוכחי

מימין : שלומי חגי ומשמאל ג'ונתן צ'רקי, מייסד ומנכ"ל קונטנסקוייר. צילום: קונטנטסקוייר

חברת הסטארטאפ קונטנסקוייר, מובילה עולמית בתחום הניתוחים הדיגיטלים של חווית המשמש באתרי און ליין, מודיעה על השלמת סבב גיוס (D) בסכום כולל של 190 מיליון דולר, בהובלת BlackRock’s Private Equity Partners אליה הצטרפו . Sapiance Capital Limited כמו גם המשקיעים הקיימים בחברה, ובניהם: Bpifrance, Canaan, Eurazeo Growth, GPE Hermes, Highland Europe H14 , KKR ועוד. 

הגיוס הנוכחי, מביא את סך גיוסי החברה לסכום של 310 מיליון דולרים. ההון החדש יאפשר לקונטנטסקוייר להמשך הצמיחה המסיבית , לפיתוח כלים נוספים של בינה מלאכותית (AI) ואנליזות חזויות (Predictive Analytics ) וכמו כן להרחיב את פעילותה בצפון אמריקה, אירופה, אסיה והמזרח התיכון. ג'ונתן צ'רקי, מייסד ומנכ"ל קונטנסקוייר, אמר כי "בימים של חוסר וודאות בשווקים בעולם, אנחנו מקבלים זריקת עידוד משמעותית ממשקיעים מובילים בעולם. ההשקעה הזאת תאפשר לנו להגשים את החזון שלנו ב-5 שנים הקרובות להמשיך להיות החברה המובילה בעולם בתחום הניתוחים הדיגיטלים של חווית המשמשים באתרי האון ליין". 

בשנת 2019 רכשה קונטנסקוייר את קליקטייל (Clicktale) הישראלית, שעסקה אף היא בניתוחים דיגיטלים של חווית המשמשים. הטכנולוגיות של שתי החברות מוזגו לפתרון SaaS  אחד, מה שאפשר לה לבסס ולהגדיל את נפח השוק שלה בשוק העולמי. מאז הרכישה החברה הממוזגת הכפילה את מצבת העובדים שלה מ -300  ליותר מ- 600, כאשר 150 מעובדיה יושבים במשרדים ברמת גן. לחברה כיום פריסה בילנאומית בפריס, לונדון, ניו יורק, סן פרנסיסקו, תל אביב, טוקיו וסינגפור. 

שלומי חגי, מנכ"ל קליקטייל שהוביל את מכירתה לחברה הצרפתית ומשמש היום כ- CFO Global Group של החברה הגלובאלית, אומר כי "המוצר שלנו מוכיח את נחיצותו גם בימים של משבר גלובאלי אדיר וההשקעה הנוכחית היא הבעת אמון בנו, בעובדים, במוצרים של החברה ובחזון העתידי של החברה. בשנה שחלפה מאז עסקת הרכישה, צמחה החברה ב200% ואנחנו מתכוונים להמשיך בתנופת העשיה, בפיתוח מוצרים חדשים במרכז הפיתוח בישראל ובצרפת, והעמקת האחיזה שלנו בשווקים נוספים". 

המערכת הטכנולוגית של קונטנסקוייר, מאפשרת למותגים ליצור חוויות טובות יותר עבור משתמשים ולמקסם את רווחיהם בצורה משמעותית. הפלטפורמה של החברה מנתחת את התנהגות הלקוחות באמצעות מעקב אחר מיליארדי אינטראקציות אנונימיות באינטרנט, במובייל ובאפליקציות, תוך כיבוד מלא של חוקי פרטיות, והפיכת מידע נצבר זה להמלצות נבונות. כתוצאה מהניתוח, לקוחות החברה מגדילים את ההכנסותיהן, ומתקשרים בדרך טובה יותר עם המשתמשים. 

כיום לחברה למעלה מ- 700 לקוחות Enterprise ברחבי העולם,  30%  מהלקוחות ההללו נמנים עם חברות  Fortune 100 , ובניהן:  אמריקן אקספרס, בסט ביי, דל, איקאה, LVMH, T-Mobile, Salesforce, Sephora, טויוטה ועוד רבות אחרות. 

קונטנטסקוייר מנתחת כיום כ 10 טריליון אינטראקציות הכוללות היקף של 1.4 מיליארד דולר מכירות מסחר אלקטרוני( eCommerce) ביום, ומציגה את אחד המדדים הגדולים ביותר להתנהגויות דיגיטליות בעולם. על מנת לעזור למקבלי ההחלטות לנווט בשווקים המשתנים יצרה החברה את מרכז Covid-19 eCommerce Impact Hub המספק באופן רציף מעקב וניתוח הנוגע לשינויים בהתנהגות הצרכן הדיגיטאלי בעקבות נגיף הקורונה, בחתך של תעשיות משתנות ומיקומים גיאוגרפים בעולם.