סייברארק רוכשת את Idaptive

סייברארק רוכשת את Idaptive

מנכ"ל סייברארק, אודי מוקדי. צילום: גלעד קוולרצ'יק

 

CyberArk הודיעה כי רכשה את IDaptive Holdings, Inc מקליפורניה (Idaptive). ביחד, CyberArk ו- Idaptive יספקו פלטפורמת זהות עם מיקוד באבטחה. כאשר ארגונים מעבירים משאבי IT לסביבות היברידיות ומרובות עננים ומזרזים יוזמות אוטומציה וטרנספורמציה דיגיטלית, מספר האישורים הפריבילגיים הקשורים לזהויות אנושיות, יישומים ומכונות ממשיך לצמוח באופן אקספוננציאלי. כך גם הסיכונים. 

בסביבות IT מודרניות כל הזהויות יכולות להיות מיוחסות בתנאים מסוימים, על סמך המערכות, הסביבות, היישומים או הנתונים שאליהם הם ניגשים, או סוגי הפעולות שהם מבצעים. בדרך כלל אין די בגישה מסורתית של ניהול גישה כדי למנוע פעילות בלתי מורשית. כיום, למשתמשים מכל הסוגים ניתנת צורה כלשהי של גישה פריבילגית, תוך חשיפת מערכות קריטיות ויצירת נתיבים עבור שחקני איום לביצוע התקפות ממוקדות. אישורי זהות חלשים מהווים גורם ליותר מ- 80% מתקיפות הסייבר. 

באמצעות הרכישה, CyberArk ו- Idaptive יספקו גישה מקיפה מבוססת בינה מלאכותית, לניהול זהויות על פי עקרונות אפס-אמון וגישה פחותה של הרשאות. CyberArk תרחיב את יכולתה לנהל ולהגן על זהויות ברמות הרשאה שונות בסביבות היברידיות ומרובות עננים.

אולי יעניין אותך גם