אינטל ממשיכה לרכוש בישראל: משקיעה בXsight Labs

הקרן של אינטל הודיעה על השקעות חדשות בסכום של 132 מיליון דולר ב -11 חברות סטארט-אפ טכנולוגיות. חברות אלה מביאות לשוק חידושים פורצי דרך בתחום הבינה המלאכותית (AI), מחשוב אוטונומי ועיצוב שבבים

קרן ההשקעות של חברת אינטל, אינטל קפיטל, ביצעה השקעה בחברת השבבים הישראלית Xsight Labs הפועלת מקרית גת. מדובר בהשקעה נוספת של אינטל לאחר רכישת חברת Moovit. 

הקרן הודיעה על השקעות חדשות בסכום של 132 מיליון דולר ב -11 חברות סטארט-אפ טכנולוגיות. חברות אלה מביאות לשוק חידושים פורצי דרך בתחום הבינה המלאכותית (AI), מחשוב אוטונומי ועיצוב שבבים. החברות המצטרפות לתיק של אינטל קפיטל הן Anodot, Astera Labs, Axonne, Hypersonix, KFBIO, Lilt, MemVerge, ProPlus Electronics, Retrace, Spectrum חומרים ו- Xsight Labs.

"חברת Xsight Labs מפתחת ערכת שבבים להאצת ביצועי התקשורת בתוך מרכזי נתונים ומערכי איחסון גדולים מאוד. השבבים שלה מיועדים לייעל את הפעילות של בסיסי נתונים העובדים תחת עומס גדול מאוד, כמו לימוד מכונה, בינה מלאכותית וניתוח מידע ותמיכה ביישומי הדור החמישי (5G) וברכב אוטונומי", כותבים בדיווח של אתר techtime. 

"החברה נתמכת על-ידי אביגדור וילנץ. על-פי ההערכות, החברה גייסה עד היום כ-25 מיליון דולר. בין המשקיעים הנוספים בחברה: קרן M12 הנמצאת בבעלות מיקרוסופט וקרן Valor Equity Partners אשר ביצעה את ההשקעה במסגרת ההשקעות בחברות צמיחה. פירוש הדבר שכבר יש לחברה שבבים ואולי אפילו לקוחות ראשונים."

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית