אופאל וטרנד מיקרו הטמיעו פרויקט בשוק הפנסיוני

bigstockphoto

חברת אופאל טכנולוגיות עתידיות, המתמחה במחשוב ותפעול של קרנות פנסיה, בנתה ומתפעלת מערכת מידע אחת אחידה המחליפה מערכות מידע שונות זו מזו. "מפנה" זהו פרויקט IT גדול, מורכב וייחודי בקנה מידה ארצי והגדול מסוגו בתחום השוק הפנסיוני.

מזה שנים מספקת טרנד מיקרו את פתרונות האבטחה למערכת עבור אופאל ועתה החליטה החברה להרחיב את השימוש בפתרונות טרנד מיקרו ולהטמיע את מערכת TippingPoint, המזהה ובולמת מתקפות מכוונות ונוזקות באמצעות זיהוי מוקדם, ניתוח האיום, תעדוף, חסימה ותיקון.

בנוסף, מומחי טרנד מיקרו ואופאל ביצעו אינטגרציה של כל מערכות האבטחה במטרה לאפשר שיתוף מידע אוטומטי בין כל רכיבי ההגנה (Connected threat defense) וכן אפשרות להגן על רשת מפני איומי Zero Day. לבסוף מספק הפתרון של טרנד מיקרו חתימות נגד פגיעויות לפני הפרסום הרשמי שלהן. זאת באמצעות שימוש במידע שמגיעה מאחד מתוכניות מחקר המפורסמות בתחום Zero day Initiative) ZDI ).

במסגרת יוזמת Zero Day Initiative רותמת החברה את הידע של חוקרים חיצוניים לצורך זיהוי פרצות אבטחה פוטנציאליות בפתרונות אבטחה של כל היצרנים ומציעה להם תוכנית תמריצים שמעודדת אותם לעשות זאת. כיום משתתפים בתוכנית יותר מ-3,000 חוקרים חיצוניים מ-80 מדינות.

אבי אזארד, מנהל מחלקת תשתיות באופאל: "הפרויקט שבוצע על ידי הצוות הישראלי המקצועי של טרנד מיקרו, העניק לאופאל לא רק אבטחה ברמה גבוהה אלא גם הבנה לכל אורך השרשרת מה קורה בכל רגע נתון ויכולות התמודדות עם איומים קשים לפענוח בכלים אחרים. אנו מרוצים מאד משיתוף הפעולה בין החברות".
 
 

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית