IBM משלבת בינה מלאכותית גם בתשתיות המחשוב הארגוניות

IBM הכריזה על יכולות בינה מלאכותית חדשות עבור מנהלי מערכות מידע בארגונים. יכולות אלה יטמיעו אוטומטציה ברובד תשתיות המחשוב הארגוניות כדי להעניק למנהלים שליטה, יעילות והמשכיות עסקית טובה מבעבר

 

אילוסטרציה: Shutterstock

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

חברת IBM הכריזה אמש בכנסThink Digital  על יכולות ושירותים חדשים, מבוססי בינה מלאכותית, שנועדו לסייע למנהלי מידע בארגונים (CIOs  / מנמ"רים) להפוך את תשתיות המחשוב בארגוניהם לגמישות יותר, כדי לאפשר התמודדות טובה יותר וחזרה לפעילות אחרי אירועים משבשים כגון מגיפה עולמית – וגם לחסוך בעלויות.

מחקר של חברת IDC מעריך שעד 2024, ארגונים המתבססים על בינה מלאכותית יוכלו להגיב ללקוחות, למתחרים, לרגולטורים ולשותפים במהירות גבוהה ב-50% בהשוואה לאלה שאינם משתמשים בבינה מלאכותית. במקביל, תקריות והשבתות בלתי צפויות של מערכות המחשוב הארגוניות עלולות לגרום הפסדי הכנסות ונזק למוניטין של ארגונים. חברת המחקר Aberdeen  מעריכה את העלויות הללו בכ-260 אלף דולר לשעה.

על רקע הנתונים הללו, חשפה IBM את IBM Watson AIOps - מוצר חדש המשתמש בבינה מלאכותית כדי להפוך את האיתור, האבחון והתגובה לאירועים חריגים במערכת המחשוב הארגוניות לפעולות אוטומטיות המתבצעות בזמן אמת. Watson AIOps מאפשר לארגונים להוסיף אוטומציה לרובד התשתית ובכך עוזר למנהלי המחשוב לחזות ולעצב טוב יותר את התוצאות העתידיות, למקד את המשאבים בעבודה ולבנות רשתות יותר תגובתיות וחכמות שמסוגלות להמשיך לפעול למשך פרקי זמן ארוכים יותר.

הפתרון החדש מושתת על הגרסה החדשה ביותר של Red Hat OpenShft והוא רץ בסביבות ענן היברידיות ופועל בתיאום עם טכנולוגיות מרכזיות לסביבת העבודה המבוזרת של ימינו, כגון Slack ו-Box. הוא פועל גם עם ספקי פתרונות מסורתיים לניטור מחשוב, כגון Matter most ו-ServiceNow.

"למדנו מחברות בכל העולם ששלושה גורמים קובעים את הצלחת הבינה המלאכותית בעסק: שפה, אוטומציה ואמון", אמר רוב תומס, סגן נשיא בכיר לפלטפורמות נתונים וענן ב-IBM. "משבר הקורונה והביקוש המוגבר ליכולות עבודה מרחוק מניעים את הצורך באוטומציה של בינה מלאכותית בקצב חסר תקדים. אוטומציה מאפשרת לנו להעצים את דור מנהלי מערכות המידע הבא והצוותים שלהם, כדי שיוכלו לתעדף את העבודה החיונית בארגונים הדיגיטליים של ימינו. כלומר ניהול וכריית נתונים בכדי ליישם תובנות עתידיות שבסופו של דבר יובילו לתוצאות העסקיות בעלות ההשפעה הרבה ביותר בעלות נמוכה יותר."

"התאמה ויישור קו הם האתגר הגדול ביותר של ארגונים", אמר סטיוארט באטרפילד, מנכ"ל ומייסד-שותף של Slack. Slack” מספק את הערך הרב ביותר כאשר הוא משולב באופן הדוק בכלים אחרים המשמשים את הלקוחות מדי יום מביא את המידע העסקי הקריטי לערוצים שבהם אפשר לעבוד עליו בשיתוף פעולה. השימוש ב-Slack יחד עם Watson AIOps מאפשר למפעילי המחשב לשתף פעולה באפקטיביות בפתרון תקריות ולהקדיש זמן קריטי לפתרון בעיות במקום לאיתורן".

"בעידן העבודה מרחוק, שיתוף וגישה מאובטחים לקבצים בכל שעה ובכל היישומים חשובים יותר מתמיד", אמר ארון לוי, מנכ"ל Box. "אנו נרגשים להרחיב את השותפות שלנו עם IBM כדי לספק תכנים ושיתוף פעולה באמצעות Watson AIOps ולאפשר לארגונים ועסקים לבצע את עבודתם מהר יותר, ובאופן פשוט ומאובטח יותר."

ב-IBM הדגישו כי על רקע הנוף הכלכלי המשתנה בעידן הנוכחי, לקוחות מכל הענפים מקבלים בברכה את היכולות החדשות. "התעשייה שלנו נפגעה קשה מהמגפה העולמית, אך העבודה שעשינו על בינה מלאכותית בשנים האחרונות מסייעת לנו להתמודד ביתר קלות עם חלק מהאתגרים העתידיים", אמר רולנד שואץ, סגן נשיא בכיר ומנהל מידע ראשי של קבוצת לופטהנזה. "העבודה עם IBM על יישום טכנולוגיות Watson AI עזרה לנו להאיץ את המודרניזציה של כלי מדעי הנתונים בקבוצה. אנחנו משתמשים בבינה מלאכותית כדי למכן תהליכים. תהליכים אוטומטיים מספקים לנו יתרונות כמו מענה קשוב יותר ללקוחות ותפעול יעיל יותר. זו הדרך שלנו להכין א הקבוצה להתחלה טובה עם חלוף המשבר".

 

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית