זום רוכשת את Keybase

קרדיט: ZOOM

חברת זום (Zoom Video Communications, Inc) דיווחה על רכישת Keybase המספקת שירות מאובטח להעברת הודעות ושיתוף קבצים. לדברי החברה, ״צירוף הצוות יוצא דופן של מהנדסי האבטחה וההצפנה של Keybase לשורותיה של זום, יאיץ את תוכניתה של החברה לבנות הצפנה מקצה לקצה שתתמוך בנפח הפעילות של זום כיום ובעתיד״. פרטי העסקה לא נמסרו.

"הרכישה היא צעד מפתח ליצירת פלטפורמת תקשורת וידאו מאובטחת ופרטית לחלוטין שתתאים למאות מיליוני משתתפים, עם הגמישות להתאמה לאינספור סוגי השימוש שעושים כיום בזום״, אמר אריק יואן, מנכ"ל זום. ״יש פלטפורמות תקשורת מוצפנות מקצה לקצה. יש פלטפורמות תקשורת עם אבטחה ׳גמישה׳. יש פלטפורמות תקשורת ארגוניות. אנו מאמינים שאין כיום פלטפורמה אחת שמציעה את כל אלה ביחד - וזה בדיוק מה שזום מתכננת לבנות. אנו רוצים להעניק למשתמשים שלנו אבטחה מהודקת, קלות שימוש וגמישות – תחת גג אחד. הצעד הראשון הוא לקבץ יחד את הצוות הנכון. Keybase מביאה לזום ניסיון עשיר בתחום ההצפנה ומומחיות אבטחה. הכנסת קבוצה מגובשת כזו של מהנדסי אבטחה לשורותינו, מקדמת משמעותית את תוכנית 90 הימים שלנו כדי לשפר את מאמצי האבטחה שלנו. "

" Keybase נרגשת להצטרף לקבוצת זום," אמר מקס קרוהן, מייסד ומפתח שותף שלKeybase.io . ״אנו גאים להיות שותפים למהלך שיביא את מומחיות ההצפנה שלנו לפלטפורמה שמשמשת כיום מאות מיליוני משתתפים ביום." כחברים בצוות הנדסת האבטחה של זום, העובדים של Keybase יספקו תרומה חשובה לתוכנית 90 הימים של זום, כדי לזהות, לטפל ולשפר את יכולות האבטחה והפרטיות של הפלטפורמה שלה. קרוהן עצמו מצטרף לזום כמוביל צוות הנדסת האבטחה וידווח ישירות ליואן. צוותי עבודה מזום  ומ- Keybase יעבדו במשותף כדי לקבוע את עתידו של המוצר החדש. 

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית