הגוגל של המשפיענים ברשתות החברתיות

חברת HYPR הישראלית נרכשה על ידי  Julius Works במטרה לצור יישות חזקה ומשמעותית בתחום ההשפעה ברשתות. "HYPR נוסדה ב-2013 על ידי גיל אייל, מנכ”ל החברה, וגיא תמיר, CTO החברה, ועל פי נתוני PitchBook, גייסה מיום הקמתה כ-10 מיליון דולר. כעת מודיעה חברת Julius Works האמריקאית על רכישת HYPR תמורת סכום שלא פורסם. על פי PitchBook, שווי החברה בגיוס האחרון עמד על כ-20 מיליון דולר", כותבים בפרסום של גיקטיים

המערכת של HYPR מאפשרת לחברות לחפש משפיענים על פי מילות חיפוש, האשטאגים ונושאים, ולסנן אותם על פי ההעדפות שלהם כמו מין, מיקום, גיל ומאפיינים דמוגרפיים אחרים, כל זאת כדי למצוא את המשפיענים המתאימים ביותר עבור הקמפיין של החברה.

"בעוד ג’וליוס מנתחת את הפרופיל של משפיען ומאפשרת ניהול מערכת יחסים אישית עימם, הייפר שמה דגש על אוטומציה, ופניה למספר רב של משפיענים בו זמנית. בנוסף, מדגיש תמיר [גיא תמיר, CTO ב-HYPR] כי הייפר מחזיקה במאגר של יותר מ-12 מיליון משפיענים, וכי השילוב בין שתי החברות יהפוך אותן לשחקניות משמעותיות בשוק. ג’וליוס צפויה לשלב את הפלטפורמה של הייפר בפלטפורמה שלה במהלך השנה הקרובה", כך לפי הפרסום. 

אולי יעניין אותך גם