IBM ו-Red Hat משיקות פתרונות חדשים למחשוב קצה בעידן ה-5G

עם שירותי קצה חדשים אלה ופתרונות ריבוי עננים של IBM, ארגונים יוכלו לנצל את עוצמת הדור החמישי ולתמוך בשירותים כגון מענה בשעת חירום, מענה לצורכי בטיחות של כלי רחב מחוברים או ביצוע ניתוחים על ידי רובוטים הנשלטים מרחוק

IBM CEO Arvind Krishna - newsroom.ibm.com

IBM הכריזה בכנס Think Digital על שירותים ופתרונות חדשים המסייעים לחברות טלקום להאיץ את המעבר למחשוב קצה בעידן ה-G5. הפתרונות מבוססים על המומחיות של IBM בסביבות ריבוי עננים וטכנולוגיות הקוד הפתוח המתקדמים של Red Hat. אשתקד רכשה IBM את Red Hat באחת הרכישות הטכנולוגיות הגדולות ביותר בכל הזמנים.

עבור ארגונים בכל העולם, השקת רשתות תקשורת המבוססות על הדור החמישי (G5) את הביקושים למחשוב קצה. רשתות הדור החמישי (G5) יספקו תשתית לתקשורת נתונים במהירות עצומה וזמני שיהוי נמוכים ביותר. עם שירותי קצה חדשים אלה ופתרונות ריבוי עננים של IBM, ארגונים יוכלו לנצל את עוצמת הדור החמישי ולתמוך בשירותים כגון מענה בשעת חירום, מענה לצורכי בטיחות של כלי רחב מחוברים או ביצוע ניתוחים על ידי רובוטים הנשלטים מרחוק. ביטול הצורך לשלוח עומסי עבודה לענן מרכזי, שמונע שיהוי של אלפית שניה, יתרום משמעותית ליישומים הללו. 

הפתרונות החדשים של IBM רצים על פלטפורמת הקוברנטיס הארגונית המובילה Red Hat OpenShift, שעובדת ממרכז הנתונים דרך מספר רב של עננים ציבוריים ועד הקצה. פתרונות אלה מאפשרים לארגונים להתגבר על מורכבות הניהול של עומסי עבודה עצומים של מכשירים מיצרנים שונים ומספקים לחברות הטלקו את הגמישות להעניק ללקוחות אפשרות להריץ בקצה הרשת ניתוני בינה מלאכותית או אנליטיקה ולהפיק תובנות קרוב יותר למקום ביצוע העבודה. 

"בסביבה הלא-וודאית של ימינו, הלקוחות מנסים לבדל את עצמם עם חוויות משתמש חדשניות, תגובתיות וזמינות רציפה - ממרכז הנתונים עד לקצה," אמר דניס קנלי, מנכ"ל Hybrid Cloud. " IBM מסייעת ללקוחות לממש את מלוא הפוטנציאל של מחשוב קצה ו-G5 עם פתרונות ריבוי עננים היברידיים המשלבים את Red Hat OpenShift כדי למלא צרכים ארגוניים באופן שאף חברה אחרת אינה מסוגלת לעשות".

הפתרונות החדשים כוללים, בין היתר את IBM Edge Application Manager – פתרון ניהול אוטונומי המאפשר ניהול מרחוק של עומסי עבודה של בינה מלאכותית, אנליטיקה ו-IoT בזמן אמת. הפתרון מאפשר לאדם אחד לנהל רשת עצומה של מכשירי קצה באופן מאובטח. פתרון נוסף הוא IBM Telco Network Cloud Manager  שרץ על Red Hat OpenShift שמעניקות לחברות הטלקום גמישות ויעילות לספק שירותים חדשים ככל שרשת הדור החמישי תתרחב. בנוסף, IBM  מכריזה על IBM Telco Network Cloud Ecosystem, המשלבת שותפים מכל חלקי תעשיית הטלקום כגון סיסקו, דל טכנולוגיות, ג'וניפר נטוורקס אינטל, אנבידיה, סמסונג ועוד.

בין החברות שכבר עובדות עם IBM על פריסת טכנולוגיות מחשוב קצה ניתן למנות את Vodafon ביזנס, הפועלת לשיפור יעילות ובטיחות העובדים באתרים מרוחקים כגון אסדות נפט, מפעלים, מחסנים, נמלים ומכרות. הפתרון החדש כולל, בין היתר, גם חיישנים, בינה מלאכותית ו-וידאו כדי להבין ולהגיב לאירועים תוך אלפיות שנייה. גם סמסונג עובדת עם IBM וספקית הטלקום 1M על פיתוח ובדיקה של פתרונות Industry 4.0 עם קישוריות G5 ומחשוב קצה עבור אינפוקום, הרשות הסינגפורית לפתוח מדיה (IMDA).

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית