רפאל תספק מערכות אלקטרו-אופטיקה מתקדמות למטוסי הקרב מסוג- M-346FA

רפאל חתמה על הסכם עם חברת לאונרדו האיטלקית שבמסגרתו היא תספק את מערכות Litening 5 ו-RecceLite מהדור החמישי למטוסי M-346FA של לאונרדו. זה הוא השילוב הראשון מסוגו של מטע"דים אלקטרו-אופטיים מתקדמים במטוס זה
 
רפאל תספק מערכות אלקטרו-אופטיקה מתקדמות למטוסי הקרב מסוג- M-346FA

קרדיט צילום: רפאל

חברת רפאל חתמה על הסכם עם חברת לאונרדו האיטלקית שבמסגרתו היא תספק את מערכות לייטנינג ורקהלייט (Litening 5 ו-(RecceLite מהדור החמישי למטוסי M-346FA של לאונרדו. זה הוא השילוב הראשון מסוגו של מטע"דים אלקטרו-אופטיים מתקדמים במטוס זה.

ה- M-346FA הוא מטוס מתקדם אשר תוכנן במקורו כמטוס אימונים והוסב למטוס תקיפה קל המספק מגוון רחב של יכולות תוך שמירה על ביצועים חסכוניים. לייטנינג 5 הוא מטע"ד תקיפה מתקדם מדור-5 השייך למשפחת לייטנינג, ממנה נמכרו למעלה מ-1600 מערכות ברחבי העולם לעשרות לקוחות בהתאמה למגוון רב של פלטפורמות. הרקהלייט היא מערכת סריקה ואחיזת שטח טקטית וארוכת טווח מתקדמת מדור-5 הנמצאת גם היא בשימוש נרחב בקרב חילות אוויר רבים בעולם.

גיא אורן, סמנכ"ל וראש מנהלת אלקטרו-אופטיקה ברפאל: "שיתוף הפעולה עם לאונרדו פותח ערוצים חדשים לשילוב המערכות המתקדמות שלנו בפלטפורמות נוספות, על סמך הניסיון הרב של רפאל ויכולות האינטגרציה שלה בכל התחומים."

עמנואל מרלו, סמנכ"ל חטיבת מטוסי האימון בלאונרדו: "אנו רואים מספר הולך וגדל של מדינות שיש להן דרישות למטוסי אימון המסוגלים לבצע גם סיוע אווירי לכוחות הקרקע, והתוספת של מערכות לייטנינג ורקהלייט של רפאל מהוות מכפיל כוח משמעותי לפלטפורמה שלנו". 

אולי יעניין אותך גם

An F-15C Eagle assigned to the 493rd Fighter Squadron takes off in support of exercise Point Blank 20-1 at Royal Air Force Lakenheath, England, Jan. 30, 2020. Point Blank is a bilateral exercise that enhances professional relationships and improves overall coordination with allies and partner militaries. (U.S. Air Force photo by Airman 1st Class Mikayla Whiteley)

 

בית הנבחרים של ארה"ב אישר תקציב ההגנה לשנה הקרובה

אישור התקציב מאפשר לפנטגון להתחיל ברכש עשרות מערכות נשק חדשות