זום בחרה באורקל כספקית תשתית הענן עבור שירות המפגשים המקוון שלה

זום עברה לענן אורקל ואיפשרה בתוך כמה שעות גישה למיליוני משתתפים בפגישות; כבר כעת מעלה זום מדי יום שבעה פטה-בייט באמצעות OCI, נפח השווה בקירוב ל-93 שנים של וידאו באיכות HD

לארי אליסון (צילום: אורקל)

אורקל הודיעה כי זום (.Zoom Video Communications, Inc) עוברת לתשתית הענן של Oracle לצורך תמיכה בצמיחה ובצרכים העסקיים המתפתחים שלה, בתקופה בה חברת תקשורת הווידאו הארגוני ממשיכה לחדש ולספק שירות חיוני למאגר הלקוחות הנרחב שלה.

"לאחרונה חווינו את שיעור הצמיחה המשמעותי ביותר של העסק שלנו אי פעם, מה שדורש הגדלה מאסיבית של קיבולת השירות שלנו. בחנו מספר פלטפורמות, ותשתית הענן של אורקל (OCI) סייעה לנו להגדיל במהירות את קיבולת השירות ולתת מענה לצרכים של המשתמשים שלנו", אמר מנכ"ל Zoom, אריק ס. יואן. "בחרנו בתשתית הענן של אורקל בגלל רמת האבטחה שלה, שהיא המובילה בתעשייה, ביצועיה יוצאי הדופן ורמת תמיכה שאין לה תחרות".

על מנת לתת מענה לביקוש הגדל במהירות, שכלל זינוק פתאומי ל-300 מיליון משתתפים בפגישות מדי יום, היתה Zoom זקוקה לתוספת מיידית של ביצועים בענן. זום בחרה בתשתית ענן אורקל הודות ליתרונותיה בכל הקשור לביצועים, יכולות גידול (סקיילביליות), לאמינות ולרמת האבטחה הגבוהה במיוחד של הענן שלה. בתוך שעות מרגע הפריסה, העניקה תשתית ענן אורקל תמיכה למאות אלפי משתתפים במפגשי Zoom בו-זמנית. לאחר שהגיעה למלוא יכולת הייצור שלה, מאפשרת כעת זום למיליוני משתמשים להשתתף בו-זמנית במפגשים באמצעות ענן אורקל. תשתית הענן Gen 2 של אורקל תסייע לזום לספק לבסיס הלקוחות שלה שירות ללא דופי, להסתגל לרמות הביקוש המשתנות ולהוביל את תעשיית תקשורת הווידאו.

"תקשורת וידאו הפכה לחלק חיוני מחיינו המקצועיים והפרטיים, וזום מובילה את החדשנות בענף", אמרה מנכ"לית אורקל צפרא כץ. "אנו גאים לעבוד עם זום הן כספקית תשתית הענן שלה והן כלקוחות החברה, בזמן שהחברה צומחת וממשיכה לתמוך בלקוחות, באנשים ובממשלות בכל רחבי העולם".

אורקל נמצאת בעמדה ייחודית המאפשרת את ההתרחבות המהירה של פלטפורמת תקשורת הווידאו החדשנית של Zoom, הודות לארכיטקטורת הרשת, הקיבולת ומיקומי מרכזי הנתונים שלה. כבר כעת מעלה Zoom מדי יום שבעה פטה-בייט באמצעות Oracle Cloud Infrastructure, נפח השווה בקירוב ל-93 שנים של וידאו באיכות HD. השילוב בין תשתית הענן Gen 2 של Oracle וניסיונה באבטחה יסייע ל-Zoom לספק חוויית תקשורת וידאו בסטנדרט של אנטרפרייז (enterprise-ready).

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית