עשר ליבות למעבד

אינטל מציגה את מעבדי 10th Gen Intel® Core™ S-Series למחשבי דסקטופ. סדרת המעבדים החדשה מספקת לגיימרים מהירות של עד 5.3 GHz

באדיבות חברת אינטל

אינטל הציגה היום את מעבדי 10th Gen Intel® Core™ S-Series למחשבי דסקטופ (מחשבי PC נייחים). סדרת המעבדים החדשה מספקת מהירויות של עד 5.3 GHz, ולטענת אינטל זהו מעבד הגיימינג הטוב ביותר של החברה. מלבד חציית קו תדר של 5 GHz, למעבדים נוספו יכולות אוברקלוקינג ותמיכה בזכרונות מסוג DDR4.  

המעבדים החדשים  יכללו עד 10 ליבות ו-20 threads ומסוגלים להשיג מהירויות טורבו גבוהות בכל הליבות עם טכנולוגיית Intel® Hyperthreading, שבפעם הראשונה תיכלל בכל סדרות המעבדים: ממעבדי Intel Core i3 ועד למעבדי i9. הטכנולוגיה מאשרת למעבד לעבוד יותר ביעילות ולתת יותר כוח וביצועים בעת הצורך. המעבדים יכללו גם את טכנולוגיית Intel® Turbo Boost Max Technology 3.0 שמפנה משימות שהמחשב מבצע לליבות הכי מהירות שפועלות בכל רגע נתון, ומסייע להפעיל פחות threads בו בזמנית, מה שמאפשר שיפור חזק בביצועים. 

את הסדרה החדשה מוביל מעבד 10th Gen Intel Core i9-10900K עם ביצועים שכוללים תדר עד 5.3 GHz, 10 ליבות, 20 threads  וזכרון DDR4. מעבד i9-10900K נועד להניע את חוויית הגיימינג האולטימטיבית, לאפשר שליטה משופרת בכוונון הביצועים, ריבוב משימות מהיר עוד יותר ומהלך משחק חלק יותר. 

ברנדט גוטרידג', מנכ"ל קבוצת מוצרי הדסקטופ של אינטל מסר "אינטל מחויבת לאפשר עתיד של גיימינג עוצמתי בכך שהיא חוזרת ופורצת את מגבלות התדרים ומחדשים את מאפייני הפלטפורמות הניתנים להתאמה. סדרת S של מעבדי 10th Gen Intel Core למערכות שולחניות מדגישה את המחויבות שלנו לקהילות הגיימינג ושוחרי המחשוב עם ביצועים מתוחכמים, קישוריות אמינה וסטרימינג משופר אשר יחדיו מספקים חווית בידור מלאה למשתמש."

 מאפיינים ויכולות עיקריות של המעבדים החדשים

 מעבדי10th Gen Intel Core S-series  יהיו זמינים ברחבי העולם בערוצים הקמעוניים הרגילים, במערכות שולחניות של יצרני הציוד המקורי, ואצל האינטגרטורים, החל מחודש מאי.

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית