"כולנו רקמה ישראלית אנושית אחת"

שירות הביטחון הכללי ערך טקס יום הזיכרון לחללי השירות וחללי מערכות ישראל באופן מקוון לכלל עובדות ועובדי השירות. "חשוב שנזכור, שביחד ולחוד, בדמיון ובשוני, בעצב ובשמחה, כולנו רקמה ישראלית אנושית אחת", סיכם ראש השירות, נדב ארגמן

היום (ג'), מתקיים במטה שירות הביטחון הכללי טקס יום הזיכרון לחללי השירות וחללי מערכות ישראל. בהתאם להנחיות משרד הבריאות, מעמד הזיכרון מתקיים ללא קהל וישודר באופן מקוון לכלל עובדות ועובדי השירות.

"הזיכרון האישי והלאומי, הכאב המשותף, המחיר ששילמה החברה הישראלית בדם ובדמעות למען קיום המדינה, כל אלה מייצרים חיבור עמוק ארוג שתי וערב, שדבר לא יוכל לפרום אותו. גם לא ימים של מגיפה, משבר ואי ודאות", אומר ראש שירות הביטחון הכללי, נדב ארגמן. "לזיכרון ולמורשת יש חלק גדול ביכולתנו להמשיך ולהיות חוד חנית - מבצעי, אנושי וטכנולוגי במאבק המתמשך לסיכול איומים ולהגנה על ביטחון ישראל.

"ביום הזיכרון לחללי מערכות ישראל ופעולות האיבה אנו זוכרים יחד את חברינו שנתנו את היקר מכל למען ביטחון המדינה. אנו מוקירים את מסירותם וגבורתם של אלה שהציבור כולו חב להם חוב עצום לא פעם מבלי שיהיה מודע למעשיהם. לכן ליום המיוחד הזה יש מטרה חשובה נוספת, לחזק בקרבנו את המחויבות. המחויבות להמשיך את דרכם של אלה שמסרו את נפשם על הגנת הבית. המחויבות לזיכרון כערך ארגוני, המחויבות להגנה בלתי מתפשרת על כל היקר לנו: ביטחון המדינה, ערכיות החברה והדמוקרטיה הישראלית.

"חשוב שנזכור, שביחד ולחוד, בדמיון ובשוני, בעצב ובשמחה, כולנו רקמה ישראלית אנושית אחת. אנו מרכינים ראש לזכר חללי שירות הביטחון הכללי וכל חללי מערכות ישראל. יהי זכרם ברוך.״

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית