אנטישמיות נגד אנשי שב"ס

"קצינים ישראליים מדביקים את האסירים הפלסטינאיים בקורונה", נכתב באתר אנטישמי ספרדי. בירור מעמיק של הפרטים מבהיר כי מדובר ב"פייק ניוז" - הקצין ביקר איש שב"ס שנדקר על ידי מחבל פלסטיני הכלוא בישראל

צילום מסך מהאתר הספרדי שהפיץ חדשות כזב בנוגע לקצין שב"ס. באדיבות NGO MONITOR

בזמן שהעולם מתמודד עם וירוס הקורונה, ארגוני הBDS ממשיכים לנגח את ישראל ולקרוא להמשך הטלת חרם על סממני המדינה. באחד מאתרי אינטרנט הספרדיים התפרסמה לאחרונה תמונה ובה מצולם קצין בכיר מאד משירות בתי הכלא בישראל בזמן שמבקר בבית חולים בסמוך למיטה של חולה והכותרת שלה הייתה: "קצינים ישראליים מדביקים את האסירים הפלסטינאיים בקורונה".

בירור מעמיק של הפרטים מבהיר כי מדובר ב"פייק ניוז" של ממש - התמונה נלקחה ממקרה אחר.  בעבר, ביקר אותו קצין בכיר קצין שנדקר על ידי מחבל פלסטינאי הכלוא בישראל. במציאות, סוהרים וקצינים ישראליים בכלא מסכנים את חייהם על מנת לשמור על בריאותם של כלל הכלואים יום יום כולל האסירים הביטחוניים.

בנוסף, ישנם ניסיונות של קריאה לחרם על מוצרים ישראליים בארה"ב ובאירופה. בוא בזמן נשמעות אף קריאות חמורות של אנטישמיות מודרנית המצביעות על האשם העיקרי בהפצת המחלה בניו יורק – הקהילה היהודית. קריקטורות וסיסמאות נאצה נשמעות כל העת כנגד הקהילה החרדית בארה"ב ויש מי שמפמפם את הדלק על מנת להגביר את להבות השנאה באזור.

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית