מערך הסייבר משיק זירת מפגש בין חברות סייבר לארגונים וחברות במשק הישראלי

bigstockphoto

לאור הצורך הגובר בחיזוק רמת ההגנה על המרחב האזרחי בתקופה זו, הקים מערך הסייבר הלאומי "מרקטפלייס", זירת מפגש מקוונת, שבה חברות סייבר בישראל מציעות מוצרים ופתרונות הגנת סייבר הרלוונטיים לתקופה זו, לארגונים וחברות במשק הישראלי. על רקע המצוקה הכלכלית של ארגונים רבים במשק, התגייסו חברות הסייבר, ובהן גם סטרטאפים רבים, להציע את המוצרים והפתרונות שלהן בהטבות משמעותיות ואף בחינם לתקופה הקרובה.

החברות מציעות שירותים בתחומי אבטחת ממשק התחברות מרחוק, מניעת דלף מידע בעת עבודה מרחוק, הגנה בעת עבודה עם שירותי ענן ציבוריים, ניקוי מנוזקות, הזדהות חזקה של משתמשים, אבטחת מכשירים ניידים, שירותי תגובה לאירוע סייבר ועוד.  

ארגונים רבים הרחיבו בתקופת משבר זו את השימוש בפלטפורמות דיגיטליות, בפתרונות גישה מרחוק, בענן, בשירותים מקוונים ועוד. התלות הגוברת בטכנולוגיה העלתה גם את סיכוני הסייבר. כחלק משורה של פעולות של מערך הסייבר הלאומי להגן על מרחב הסייבר האזרחי בתקופה זו, ריכז המערך בשבוע האחרון הצעות משורה של חברות סייבר קטנות וגדולות במשק שיכולות לסייע לארגונים להגן על עצמם טוב יותר במרחב הסייבר.

בשלב זה כ-50 חברות סייבר, בהם סטרטאפים רבים, כבר הצטרפו למיזם בעקבות קול קורא שפירסם המערך בהם, אך עדיין ניתן להגיש בקשות להצטרפות. הטבלה המלאה ופרטי הקשר לפנייה לחברות, מופיעה באתר של המערך: . https://www.gov.il/he/departments/general/marketplace המרקטפלייס נועד לשעת החירום בגין משבר הקורונה והוא יסגר בתוך 14 יום מסיום שעת החירום.

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית