רפאל ומפעל פלייט בוחנים האצת ייצור מכונות הנשמה

רפאל הקימה שבעה צוותי פעולה של עובדים הפועלים בהתנדבות, אשר התפזרו במספר בתי חולים בארץ, במטרה להבין את הצרכים של הצוותים הרפואיים. כמו כן, רפאל מאמצת את מפעל פלייט ומנסה לרתום את הטכנולוגיות שלה לטובת האצת וייעול הייצור של מכונות הנשמה

מנכ"ל רפאל יואב הר-אבן. צילום: רפאל

רפאל הקימה שבעה צוותי פעולה של עובדים הפועלים בהתנדבות, אשר התפזרו במספר בתי חולים בארץ, במטרה לשמוע את הצוותים הרפואיים, להבין את האתגרים העיקריים שלהם ולנסות לפתח טכנולוגיות אשר יקלו עליהם במלאכה. הפעילות נערכת בדחיפה ושיתוף פעולה עם מפא"ת במשרד הביטחון.

כך למשל הוקם צוות ייעודי אשר עוסק בשיטות מתקדמות לחיטוי מוצרים מתכלים (חלוקים/מסכות ועוד), על רקע החוסר העצום בהם. כמו כן הוקם צוות הבוחן שימוש ברובוטים במחלקות הקורונה במקום אחיות, מה שיוריד את אחוזי ההידבקות של הצוותים הרפואיים. בנוסף, הוקמו צוותים לבחינה של שידור מדדים לתוך חדר בקרה על ידי טכנולוגיות מתקדמות, אפליקציות לייעול וקיצור תהליכים במעבדות בוירולוגיות ועוד.

כמו כן, במקביל לכלל הפעילות הזו, אספו ועדי העובדים של רפאל תרומות וחילקו מנות מזון לקראת חג הפסח למשחות נזקקות באיזור חיפה והקריות. וכן גם תרמו שלוש מכונות הנשמה לבתי החולים- בני ציון, כרמל ורמב"ם. עובדי רפאל גם משתתפים במאמץ הלאומי שמובל על ידי מפא"ת, שם כל תעשייה מאמצת מפעל לייצור מכונות הנשמה ומסייעת בהגברת הייצור. רפאל מאמצת את מפעל פלייט ומנסה לרתום את הטכנולוגיות שלה לטובת האצת וייעול הייצור.

"כולנו ממוקדים במשבר הקורונה ומעבר לעשייה הביטחונית השוטפת אנחנו שותפים בניסיונות למצוא את הפתרונות הטכנולוגיים שיסייעו במלחמה נגד הנגיף והתפשטותו. גם בימים אלו, לאור היערכות נכונה, מצליחה החברה לשלב בין מילוי הנחיות משרד הבריאות לבין המשך רציפות התפקוד, בראש וראשונה לטובת מערכת הביטחון, וזאת הודות לעשייתם ועבודתם המסורה של אנשי רפאל הרואים שליחות בעשייתם", אומר מנכ"ל רפאל יואב הר-אבן.

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית