תערוכת יורוסאטורי 2020 בוטלה

תערוכת הנשק הגדולה באירופה, שמושכת כל שנתיים כ-100 אלף מבקרים, בוטלה בשל התפשטות וירוס הקורונה בצרפת. חוסר היכולת לעמוד בתנאי הבטיחות למשתתפים הוביל את המארגנים לבטל את יורוסאטורי – שתתקיים שוב רק ביוני 2022

ביתן ישראלי בתערכות יורוסאטורי 2018. צילום: דוברות משרד הביטחון

בעקבות משבר הקורונה בוטלה תערוכת הנשק הגדולה באירופה - יורוסאטורי. האירוע, שמושך כל שנתיים מאות חברות ביטחוניות מסביב לעולם וכ-100 אלף מבקרים, יתקיים שוב ביוני 2022. "אי-אפשר לעמוד בתנאים להכנת התערוכה ולהפעלתה, שתגן על בריאותם ובטיחותם של 100,000 המשתתפים, המבקרים, המציגים והמארגנים הצפויים", נכתב בהודעה באתר הרשמי של יורוסאטורי.

ביטחון בכל מקום: בואו לעקוב אחרינו באינסטגרםבפייסבוק ובטוויטר

לדברי המארגנים, "מציגים בינלאומיים וצרפתים רבים שנרשמו ליריד הסחר יורוסאטורי המתוכנן בין התאריכים 8 עד 12 ביוני, 2020, כבר לא מסוגלים להכין את השתתפותם ולהגדיר או להעביר את הציוד הדרוש. נראה כי גם המספר הגדול מאוד של מבקרים זרים שצפויים להשתתף ביריד כבר לא יכול לתכנן את נסיעתו לצרפת.

"המצב הנוכחי כבר לא מאפשר לקיים את יורוסאטורי בשנת 2020. באכזבה עצומה GICAT (איגוד הצבא והביטחון הצרפתי) והחברה הבת COGES נאלצים לבטל את היריד המתוכנן ליוני. לכן, צוות יורוסאטורי מזמין אתכם לתערוכה הבאה, שתיערך בין התאריכים 13-17 ביוני 2022".

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית