צ'קמרקס נמכרת בכמיליארד דולרים

עמנואל בן זקן, מנכ"ל צ'קמארקס אמר "רכישה זו מהווה עדות ברורה לצוות הגלובלי של צ'קמארקס שהבטיחו את ההובלה בתחום אבטחת התוכנה"

עמנואל בן זקן המנכ"ל ומתי סימן CTO ומייסד (צילום יח"צ)

חברת צ'קמרקס המפתחת פתרונות אבטחת התוכנה עבור DevOps, הודיעה היום (שני) כי הלמן ופרידמן ("H&F") התקשרו בהסכם סופי לרכישת החברה מחברת Insight Partners, אשר תמשיך להיות בעלת מיעוט משמעותי. היקף הרכישה עומד על 1.15 מיליארדי דולרים.

הרכישה תחזק את הצמיחה של החברה. Checkmarx מאפשרת לארגונים לספק תוכנה מאובטחת מהר יותר, על ידי הפיכת האבטחה למהותית בפיתוח תוכנה. על ידי הצגת נקודות תורפה בפתרונות תוכנה, צ'קמארקס היא בעלת ברית קריטית למפתחים ומומחי אבטחת יישומים.

עמנואל בן זקן, מנכ"ל צ'קמארקס אמר "רכישה זו מהווה עדות ברורה לצוות הגלובלי של צ'קמארקס שהבטיחו את ההובלה בתחום אבטחת התוכנה, כמו גם לתפקיד המשמעותי שיש לטכנולוגיה שלנו בענף אבטחת הסייבר. עם יותר תאגידים הממנפים פיתוח תוכנה בכדי להגדיל את עסקיהם, מנהלים מודעים היטב לסיכונים המוגברים הנגרמים כתוצאה מחשיפה לתוכנה. יותר מ -40 מתוך ה- Fortune 100 פנו ל- Checkmarx כדי להפחית את הסיכון, לאבטח קוד ולהטמיע אבטחה בכל תחומי פיתוח התוכנה שלהם."

צ'קמרקס הוקמה בשנת 2006 ונוהלה מאז על ידי בן זקן ומתי סימן, מייסד ו- CTO. החברה מעסיקה למעלה מ- 700 עובדים ומספקת פתרונות ללמעלה מ -1,400 לקוחות ב -70 מדינות. את חברת צ'קמרקס מייצגים עוה"ד יאיר גבע, תומר פרקש ומירי וונג ממשרד הרצוג פוקס נאמן ושות'.

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית