מצמרת צה"ל למטריקס: ניצן אלון מונה לסמנכ"ל אסטרטגיה בחברה

אלון, ששירת כמפקד סיירת מטכ"ל וכמפקד אגף המבצעים בצבא, ימונה לתפקיד הבכיר ויכהן גם כיו"ר מטריקס דיפנס

מצמרת צה"ל למטריקס: ניצן אלון מונה לסמנכ"ל אסטרטגיה בחברה

אלוף (מיל') ניצן אלון. צילום: יח"צ

אלוף (מיל') ניצן אלון, אשר השתחרר לאחרונה מצה"ל לאחר 35 שנות שירות, מונה לתפקיד סמנכ"ל האסטרטגיה של מטריקס ויו"ר מטריקס דיפנס - חטיבת הביטחון של החברה.

אלון, לוחם סיירת מטכ"ל, אשר קיבל את צל"ש הרמטכ"ל, היה בין יתר תפקידיו מפקד סיירת מטכ"ל, רח"ט הפעלה באמ"ן, מפקד אוגדת איו"ש, אלוף פיקוד מרכז וראש אגף מבצעים. בתפקידו האחרון מונה על ידי הרמטכ"ל גדי אייזנקוט, לתפקיד פרויקטור למאבק באיום האיראני.

ממטריקס נמסר כי "במסגרת תפקידו יפעל אלון יחד עם ירון רז, מנהל מטריקס דיפנס וצוות ההנהלה למיתוג מטריקס דיפנס כגוף המוביל והחזק בישראל בתחום הייעוץ הביטחוני ולהרחבת פעילות הפרויקטים של מטריקס בתחום הביטחון, יהדק את הקשר עם מנהלים ומפקדים במגזר הביטחוני בדרג האסטרטגי והטקטי. כסמנכ"ל האסטרטגיה של מטריקס יוביל אלון את תהליך התכנון האסטרטגי של מטריקס לשנים הקרובות בהיבטים כגון: שווקים וגיאוגרפיות, קווי פעילות חדשים והתאמת פעילות קיימת לצרכי השוק, יוביל מהלכים לאיתור מיזוגים ורכישות וכן מיזמים משותפים עם מערכת הביטחון".

למטריקס דיפנס פעילות רחבה בתחום הביטחוני. החברה עוסקת באפיון, פיתוח ויישום מערכות ייעודיות לצרכי המגזר הביטחוני, מערכות ניהול ידע מבצעי, פיתוח מערכות שליטה ובקרה לכל תחומי הביטחון ומערכות עזר המשולבות בביטחון האישי של אזרחים, הכנה ותרגול מפקדים למצבי משבר וחירום ועוד.

מוטי גוטמן, מנכ"ל מטריקס, התייחס למינוי ואמר: "אני גאה על הצטרפותו של אלוף (מיל') ניצן אלון להנהלת החברה. ניצן הוא מהלוחמים והמפקדים הטובים והמוערכים בצה"ל. ניסיונו הרב בהובלת תהליכי חשיבה, תכנון אסטרטגי ובניין כוח בסביבה מאתגרת ועתירת שינויים הינה מכפיל כוח למטריקס בזירה העסקית והביטחונית בפרט. אנו מצויים בעידן שבו האתגרים הביטחוניים של ישראל ומדינות ידידותיות לנו הם רבים ומגוונים,  כשהטכנולוגיה מהווה את הנדבך המרכזי במענה לאתגרים אלו. אין לי ספק כי בהובלתו של ניצן נוכל להביא לידי ביטוי את יכולותיה הייחודיות ואת יתרונותיה הטכנולוגיים של מטריקס בהצלחה יתרה".

אולי יעניין אותך גם