להתמודדות עם קורונה: משרד הביטחון החל ברכש ציוד רפואי לצה"ל

משרד הביטחון ירכוש בהליך מזורז תרופות וציוד רפואי עבור הצבא, בהיקף של כ-50 מיליון שקלים. "מדובר במבצע הלוגיסטי הגדול ביותר מאז צוק איתן", אומרים במערכת הביטחון

אילוסטרציה: מתוך אתר צה"ל

על רקע משבר הקורונה, מנהל הרכש במשרד הביטחון החל במבצע רכש מידי של ציוד רפואי לצה"ל בהיקף של כ-50 מיליון ש"ח. "הרכש", מסבירים במשרד, "נועד לתמוך בהערכות מערכת הביטחון להתמודדות עם נגיף הקורונה והוא כולל: מסיכות, אמצעי מיגון לצוותים רפואיים, מכשור רפואי ועוד. במבצע הרכש הלוגיסטי הגדול ביותר מאז מבצע 'צוק איתן'".

ביטחון בכל מקום: בואו לעקוב אחרינו באינסטגרםבפייסבוק ובטוויטר

מבצע הרכש כולל: מסיכות פנים, כפפות, חליפות ממוגנות לצוותים רפואיים, מכשור רפואי הכולל דפיברילטורים ומוניטורים רפואיים, חומרי חיטוי וניקוי בהיקפים גדולים ועוד. הרכש בוצע על פי דרישת צה"ל, על מנת לתמוך בהיערכותו להתמודדות עם התרחישים השונים להתפשטות נגיף הקורונה.

סמנכ"ל וראש מנה"ר במשרד הביטחון, אבי דדון: "מנהל הרכש במשרד הביטחון מגויס לתמוך בכל הצרכים המבצעיים של צה"ל ומערכת הביטחון. אנו פועלים במתכונת של רכש מידי ומזורז על מנת לספק את הציוד ליחידות צה"ל ומערכת הביטחון בלוחות הזמנים הקצרים ביותר. הקפדנו ונקפיד שרובו המוחלט של הרכש יבוצע בשקלים מספקים וממשווקים ישראלים, על מנת לתמוך במשק הישראלי בתקופה מורכבת זו".

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית