ציון דרך משמעותי: מטוס ה-F-35 ה-500 נמסר

לוקהיד מרטין ומנהלת תוכנית ייצור המטוס החמקן בפנטגון הודיעו על אבני דרך חשובות בפרויקט הגדול. בנוסף, צוין כי עד חודש פברואר צברו כלל הדגמים של המטוס 250,000 שעות טיסה בארה"ב ובעולם

 

צילום: באדיבות לוקהיד מרטין

לוקהיד מרטין ומנהלת תוכנית מטוס ה-F-35 בפנטגון הודיעו היום (ד') כי מסרו את מטוס ה-F-35 ה-500. המטוס ה-500 שנמסר הוא F-35A עבור המשמר האווירי הלאומי ברלינגטון בוורמונט, ארה"ב. חלוקת 500 המטוסים שנמסרו עד כה כוללת 354 מטוסי F-35A, 108 מטוסי F-35B ו-38 מטוסים מדגם C.

ביטחון בכל מקום: בואו לעקוב אחרינו באינסטגרםבפייסבוק ובטוויטר

החברה והמנהלת הודיעו עוד כי בנוסף, עד חודש פברואר, צברו כלל מטוסי ה-F-35 בעולם 250,000 שעות טיסה מצטברות. שעות הטיסה כוללות את כל השעות שנצברו בטיסות הניסוי, האימונים והטיסות המבצעיות שבוצעו על ידי המפעילים של המטוס, על שלושת דגמיו, בארה"ב וברחבי העולם.

"ההגעה לשני ציוני הדרך המשמעותיים הללו היא סימן לחשיבות שבשיתוף הפעולה בין הממשל, הצבא והתעשייה בפרויקט מטוס ה-F-35 ולמסירות של כלל העובדים בו", כך אמר גרג אולמר, סגן נשיא ומנהל תוכנית מטוס ה-F-35 בלוקהיד מרטין. "מטוס ה-F-35 הוא מטוס הקרב מהדור החמישי המתקדם ביותר בעולם שמביא עימו את יכולות הדור החמישי - במחיר של מטוסים מהדור הרביעי", אמר עוד הבכיר.

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית