עשרות מהנדסים בקו הסיום: המירוץ לפיתוח המערכת הבאה מגיע לירוחם

אלביט תקיים אירוע האקטון בעיר הדרומית, בו ישתתפו 60 מהנדסים ו-30 תלמידי תיכון שהגיעו לשלב הסיום של תחרות לפיתוח המערכת המבצעית הבאה לתחום היבשה

טיל אקסטא. מי יפתח את המערכת המבצעית הבאה ליבשה? צילום: אלביט מערכות

אלביט תקיים היום (ד') את אירוע השיא של המאיץ הטכנולוגי לחדשנות במערכות ליבשה, במרכז המדעים בירוחם. בחברה מסבירים כי אירוע הסיכום יערך במתכונת של האקטון, שיימשך על פני 48 שעות ובו ישתתפו 60 מהנדסים שהגיעו לשלב הסיום של התחרות לפיתוח מערכות חדשניות לתחום היבשה, לצד כ-30 תלמידי תיכון מירוחם העוסקים ביזמות טכנולוגית.

ביטחון בכל מקום: בואו לעקוב אחרינו באינסטגרםבפייסבוק ובטוויטר

בסיום ההאקטון, מציינים באלביט, יציגו הקבוצות את הפתרונות שגיבשו בפני פאנל שופטים מבכירי אלביט, במטרה לקבל מימון לפיתוח הטכנולוגיה למערכת מבצעית. אודי ורד, מנכ״ל אלביט מערכות יבשה ותעש: ״אנחנו רואים בירוחם ובראשת המועצה שותפים אסטרטגיים למאמץ שלנו להעביר פעילות טכנולוגית משמעותית לדרום, זאת על רקע המיקוד והמשאבים המופנים בירוחם לתחום המדעים ולחינוך ליזמות טכנולוגית. אנחנו בוחנים בימים אלו את האפשרות להקים בעיר מרכז הנדסה בו יועסקו תושבי ירוחם״.

"ההאקטון שיתקיים בירוחם הוא השלב האחרון בתחרות בין גופי ההנדסה השונים להאצת חדשנות במערכות לחימה, שפעל בחודשים האחרונים באלביט יבשה ותעש והתמקד בפתרונות המשפרים באופן משמעותי את היכולת המבצעית ואת הדיוק של מערכות לחימה יבשתיות. בתהליך לקחו חלק מאות מהנדסים שהציגו שורה ארוכה של רעיונות טכנולוגיים לפתרון אתגרים מבצעיים מתחום היבשה", נמסר מאלביט.

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית