חברת טוקה נבחרה לייעץ לממשלת ניגריה בתחום ההגנה בסייבר

חברת טוקה הישראלית נבחרה לאחרונה על ידי הבנק העולמי לייעץ לממשלת ניגריה בתכנון המסגרת הלאומית להגנה בסייבר

תיעוד מסדנת הסייבר בניגריה - באדיבות חברת טוקה

חברת טוקה הישראלית נבחרה לאחרונה על ידי הבנק העולמי לייעץ לממשלת ניגריה בתכנון המסגרת הלאומית להגנה בסייבר. עבודת הייעוץ כוללת לקוחות מוסדיים וממשליים בניגריה, וממוקדת ביכולות הטכניות הנדרשות בתחום אבטחת מידע והצרכים הנלווים לבניית מיומנויות בתחום.

בתאום על ידי הבנק העולמי, טוקה העבירה סדנת סייבר בת שבוע באבוג'ה לבעלי עניין מרכזיים מהמגזר הציבורי והפרטי. הפגישות נערכו בשיתוף הCERT הניגרי (ng-CERT) ומיפו את הפערים והאתגרים העיקריים בהיבט הסייבר ברמה הלאומית במדינה. 

במסגרת הפרויקט טוקה תעזור לגבש שיטות עבודה והמלצות אסטרטגיות בתחום הסייבר עבור הממשל הניגרי בכל הקשור ליישום טכני ותפעולי וכן בניית יכולות לטווח הקצר והבינוני. הפרויקט ממומן על ידי הבנק העולמי, התומך בממשלת ניגריה ביעדיו לחזק את ביטחון הסייבר ואת החוסן של המדינה בפני איומים דיגיטליים.

"אנו גאים למלא תפקיד אינטגרלי במאמץ הגלובלי האסטרטגי של הבנק העולמי על ידי מתן המלצות לממשלת ניגריה בחיזוק יכולות הגנת הסייבר הלאומיות שלו", אמר ירון רוזן, מנכ"ל טוקה. "האיומים במרחב הסייבר משתנים ללא הרף וחוסן סייבר הוא גורם קריטי להגשמת היעדים של מדיניות אבטחת הסייבר הלאומית של ניגריה."

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית