מיליארד דולר על סייבר: ממשלת סינגפור רוצה להשקיע בהגנה על המרחב הווירטואלי

ממשלת סינגפור רוצה להשקיע כמיליארד דולרים בסייבר בשלוש השנים הבאות, כך על פי פרסום של channelnewsasia . "כדי לבנות את יכולות הסייבר ואבטחת המידע של הממשלה, מיליארד דולר יושקעו בשלוש השנים הבאות, אמר סגן ראש הממשלה, הנג סווי קיט, במהלך נאום התקציב שלו ביום שלישי ב18 בפברואר", כך לפי הפרסום. עבור חברות סייבר ישראליות מדובר בהזמנות פז.

הקמת סוכנות אבטחת הסייבר (CSA) בשנת 2015 וחקיקת חוק אבטחת הסייבר בשנת 2018 סייעו להעלות משמעותית את יכולות המדינה בתחום הסייבר. האנג, שהוא גם שר האוצר, אמר כי "CSA מכינה צעדים לרמה הבאה של אבטחת רשת. אנו מאמצים טכנולוגיות מתקדמות יותר כמו בינה מלאכותית, ענן ואינטרנט של הדברים".

ההשקעות יכוונו לתשתיות קריטיות, תקשורת, אנרגיה ובנקאות. וסינגפור כנראה צריכה את ההשקעה. למרות כל המאמצים, בשנת 2018 נגנבו הנתונים האישיים של כמיליון וחצי חולים במדינה כולל ראש הממשלה לי הסין לונג.

אולי יעניין אותך גם

An F-15C Eagle assigned to the 493rd Fighter Squadron takes off in support of exercise Point Blank 20-1 at Royal Air Force Lakenheath, England, Jan. 30, 2020. Point Blank is a bilateral exercise that enhances professional relationships and improves overall coordination with allies and partner militaries. (U.S. Air Force photo by Airman 1st Class Mikayla Whiteley)

 

בית הנבחרים של ארה"ב אישר תקציב ההגנה לשנה הקרובה

אישור התקציב מאפשר לפנטגון להתחיל ברכש עשרות מערכות נשק חדשות