בהיקף מאות מיליונים: חוזה ענק לאלביט באסיה

החברות הישראליות ממשיכות במגמת ההתפתחות בשוק האסיאתי. אלביט הודיעה כי זכתה בחוזה בהיקף של 670 מיליון דולר לאספקת פתרונות ביטחוניים למדינה באסיה פסיפיק. הנשיא והמנכ"ל בצלאל מכליס: "עדות לאמון בנו"

בהיקף מאות מיליונים: חוזה ענק לאלביט באסיה

נשיא ומנכ"ל אלביט בצלאל (בוצי) מכליס. צילום: באדיבות אלביט

אלביט מערכות הודיעה היום (ג') כי זכתה בחוזה בהיקף של כ-670 מיליון דולר לאספקת פתרונות ביטחוניים למדינה באסיה פסיפיק. מהחברה, שלא סיפקה פרטים על מהות הפתרונות, נמסר כי החוזה יבוצע על פני תקופה של 25 חודשים. בצלאל (בוצי) מכליס, נשיא ומנכ"ל אלביט מערכות, ציין: "זכייה בחוזה משמעותי זה הינה עדות לאמון שיש ללקוחות בפתרונות שלנו ולפוזיציה המובילה שיש לנו בשוק".

ביטחון בכל מקום: בואו לעקוב אחרינו באינסטגרםבפייסבוק ובטוויטר

החוזה בו זכתה אלביט מצטרף לפתיחה טובה של החברה בשנת 2020, במהלכה דיווחה עד כה על חוזים בהיקף של יותר ממיליארד דולר. בנוסף לחוזה זה בחודש פברואר זכתה אלביט בחוזה בהיקף 43 מיליון דולר לאספקת מערכות עקיבת שטח למטוס הקרב העתידי של דרום קוריאה. בנוסף, זכתה החברה בחודש שעבר בחוזה בהיקף 136 מיליון דולר לאספקת מערכות דירקם נגד טילים למטוסי בואינג ואיירבוס במדינות באסיה פסיפיק.

בחודש ינואר 2020  זכתה החברה בחוזים בהיקף של 175 מיליון דולר ממשרד הביטחון הישראלי לספק מערכות "חץ דורבן" לנגמ"ש האיתן, שייצורו החל.  

עסקאות נוספות בהן זכתה אלביט: משרד הביטחון הגרמני בחר בחברה לספק מערכות לוחמה אלקטרונית עבור מסוקים של חיל האוויר הגרמני; משרד התחבורה הבריטי הודיע כי משמר החופים הבריטי בחר במל״ט הרמס 900 ימי של אלביט מערכות לביצוע משימות חיפוש והצלה; משרד הביטחון של פינלנד הודיע כי בחר באלביט מערכות לספק תחמושת ומערכות נתונים לתחמושת עבור טנקי הליאופרד של צבא פינלנד.

הכתבות הכי נקראות באתר:

צה"ל ושב"כ סיכלו תשתית סייבר של חמאס

דו"ח: "איראן העבירה כספים למשפחות 'שהידים'"

האפליקציה שמלמדת את החיילים על האויב

עם הפנים לאסיה: החברות הישראליות בסינגפור

אלביט משיקה מערכת סימולציה ללוחמה אלקטרונית