הלוויין חשף: הנזק מתקיפת נמל התעופה בדמשק

הסורים דיווחו בשבוע שעבר על מתקפת טילים שבוצעה מאזור הגולן נגד מטרות בנמל התעופה. על פי דיווחים, היעד לתקיפה היה משלוח נשק איראני. להערכת חברת אימאג'סט הישראלית, ייתכן ובמקום אוחסנו טילי קרקע-אוויר

הלוויין חשף: הנזק מתקיפת נמל התעופה בדמשק

צילומי הלוויין של חברת אימג'סאט אינטרנשיונל (ImageSat International - ISI)

דו"ח מודיעין של חברת אימג'סאט אינטרנשיונל (ImageSat International - ISI), חברת הלוויינים ופתרונות המודיעין, חושף היום (ב') את הנזק מתקיפה שבוצעה ביום חמישי שעבר נגד מטרות באזור נמל התעופה של דמשק, סוריה. התקיפה, כל על פי דיווחים בתקשורת הסורית, בוצעה על ידי ישראל. 

ביטחון בכל מקום: בואו לעקוב אחרינו באינסטגרםבפייסבוק ובטוויטר

בצילומי הלוויין של החברה נטען כי שני המתקנים שהותקפו היו מחסן אמל"ח ובסיס בנמל התעופה בדמשק. הצילומים מראים השמדה מלאה של כמה מתקנים. להערכת החברה, במתקנים אוחסנה תחמושת או מערכות טילי קרקע אוויר.

המחסן שהותקף. לפני ואחרי. צילום: אימג'סאט אינטרנשיונל (ImageSat International - ISI)

הבסיס שהותקף. לפני ואחרי. צילום: אימג'סאט אינטרנשיונל (ImageSat International - ISI)

המחסה שהותקף ונפגע חלקית עם סימני שריפה. צילום: אימג'סאט אינטרנשיונל (ImageSat International - ISI)

על פי דיווחים בכלי תקשורת סוריים, טילים שכוונו מרמת הגולן פגעו במטרות, וחלקם יורטו על ידי מערכות הגנה של צבא סוריה. המרכז הסורי למעקב אחר זכויות אדם, שמושבו בלונדון, טען כי היעד לתקיפה היו מחסני אמצעי לחימה איראניים. בתקשורת הסורית דווח עוד כי התקיפה כוונה נגד משלוח נשק שהגיע לסוריה מאיראן, וכי נהרגו במסגרתה לפחות שבעה בני אדם, חלק מהם אנשי משמרות המהפכה וחלקם אנשי צבא סוריה.

הכתבות הכי נקראות באתר:

צה"ל ושב"כ סיכלו תשתית סייבר של חמאס

דו"ח: "איראן העבירה כספים למשפחות 'שהידים'"

האפליקציה שמלמדת את החיילים על האויב

עם הפנים לאסיה: החברות הישראליות בסינגפור

אלביט משיקה מערכת סימולציה ללוחמה אלקטרונית

אולי יעניין אותך גם

An F-15C Eagle assigned to the 493rd Fighter Squadron takes off in support of exercise Point Blank 20-1 at Royal Air Force Lakenheath, England, Jan. 30, 2020. Point Blank is a bilateral exercise that enhances professional relationships and improves overall coordination with allies and partner militaries. (U.S. Air Force photo by Airman 1st Class Mikayla Whiteley)

 

בית הנבחרים של ארה"ב אישר תקציב ההגנה לשנה הקרובה

אישור התקציב מאפשר לפנטגון להתחיל ברכש עשרות מערכות נשק חדשות