אל תשכחו לחייך: אלגוריתם זיהוי הפנים בגבולות ארה"ב ישודרג

שירות המכס והגבולות האמריקני מתכנן לעבור לגרסה חדשה של אלגוריתם לזיהוי פנים, כדי לאמת את זהותם של מטיילים בשדות תעופה, בנמלי ים ובמעברים יבשתיים. על פי דברי בכיר בארגון, השדרוג צפוי להתחיל כבר במרץ

אל תשכחו לחייך: אלגוריתם זיהוי הפנים בגבולות ארה"ב ישודרג

צילום אילוסטרציה: Bigstock

שירות המכס והגנת הגבולות של ארה"ב (CBP) מתכונן לשדרג את האלגוריתם הבסיסי הפועל בטכנולוגיית זיהוי הפנים שבשימושו. השירות ישתמש באלגוריתם שקיבל את הציונים הגבוהים ביותר לדיוק במבחנים של המכון הלאומי לתקנים וטכנולוגיה (NIST). ה-CBP משתמש בטכנולוגיית זיהוי פנים בכדי לאמת את זהותם של מטיילים בשדות תעופה ובכמה מעברים יבשתיים כבר שנים, אם כי דיוק האלגוריתם הבסיסי לא פורסם מעולם.

ביטחון בכל מקום: בואו לעקוב אחרינו באינסטגרםבפייסבוק ובטוויטר

בדיון שהתקיים ביום חמישי האחרון בוועדת הבית לביטחון פנים, אמר ג'ון וגנר, סגן עוזר נציב CBP במשרד התפעול, כי הסוכנות משתמשת בגרסה ישנה של אלגוריתם שפותח על ידי תאגיד NEC, אך יש לה תוכניות לשדרג אותו במרץ הקרוב.

"אנו משתמשים בגרסה קודמת של NEC ברגע זה", אמר וגנר. "אנו בודקים כעת את NEC-3, שהיא הגרסה שנבדקה [על ידי NIST] - והתוכנית שלנו היא להשתמש בה עד החודש הבא, מרץ, כדי לשדרג לזה".

CBP משתמש בגרסאות שונות של אלגוריתם NEC במעברי גבול שונים. אלגוריתם הזיהוי, שמתאים לתמונה מול גלריית תמונות - המכונה גם התאמה בין אחד לרבים - משמש בשדות תעופה ובנמלי ים. אלגוריתם זה הוגש ל-NIST וצבר את דירוג הדיוק הגבוה ביותר מבין 189 האלגוריתמים שנבדקו.

הכתבות הכי נקראות באתר:

משרד הביטחון החל בייצור סדרתי של האיתן

פעם נוספת: איראן נכשלה בשיגור לוויין לחלל

דיווח: אלביט מוכרת עמדות נשק למדינה מוסלמית

אלביט זכתה בחוזה גדול לאספקת מגן רקיע

רפאל מציעה להודו מערכת כיפת ברזל ימית