ישראל אסרה על הכנסת ציוד תקשורת לרצועת עזה

מתאם פעולות הממשלה בשטחים, אלוף כמיל אבו רוקון, הודיע על המהלך לאחר שטען כי ארגוני הטרור ברצועה השתלטו על מחסנים של חברת תקשורת פלסטינית. "אל תנצלו לצרכי טרור את הצעדים שמאפשרת ישראל לטובת תושבי עזה", כתב מתפ"ש בדף הפייסבוק שלו בערבית

מתוך דף הפייסבוק של מתפ"ש בערבית

מתאם פעולות הממשלה בשטחים, אלוף כמיל אבו רוקון, העביר היום (ב') מסר חריף לארגוני הטרור ברצועה, בעקבות דיווח על גניבת ציוד של חברת תקשורת פלסטינית ברצועת עזה. ״אל תנצלו את הצעדים שמאפשרת מדינת ישראל לטובת תושבי עזה לצרכי טרור; לא יוכנס ציוד תקשורת לרצועה עד להשבת כלל הציוד שנגנב״, אמר הקצין מתפ"ש.

ביטחון בכל מקום: בואו לעקוב אחרינו באינסטגרםבפייסבוק ובטוויטר

אלוף אבו רוקון טען כי עשרות פעילי חמאס בעזה החליטו להשתלט ביום חמישי האחרון על מחסן ציוד של חברת התקשורת הפלסטינית פאלטל, תוך גניבת ציוד רב המוערך בשווי של 15 מיליון שקלים.

לטענת מתפ"ש, בשל גניבת הציוד, תתקשה החברה הפלסטינית באספקת השירותים אליהם זקוקים תושבי עזה באופן משמעותי. "על כן,, הדגישו במתפ"ש, "מתאם פעולות הממשלה בשטחים, הבהיר כי לא ייתן יד לדרך הטרור - וינקוט בצעדים המתאימים בעת שארגוני הטרור בוחרים לנצל לרעה את הצעדים האזרחיים על גבם של תושבי הרצועה".

בדברים שכתב ב״אלמונסק״, דף הפייסבוק שלו בשפה הערבית, אמר אלוף אבו רוקון: ״מדינת ישראל מאפשרת באופן שוטף להכניס ציוד תקשורת לרצועה לרווחת התושבים, אולם כעת -  נוכח פשע זה שביצע ארגון הטרור חמאס, אשר מנסה לנצל לרעה את הצעדים האזרחיים וההקלות שנועדו לייצוב המצב הכלכלי בעזה, תוך שהוא פוגע בראש ובראשונה בתושבים - לא יוכנס ציוד תקשורת לרצועה עד להשבת כלל הציוד שנגנב״.

״אני חוזר ומזהיר את ארגוני הטרור – אל תנצלו את התווך ההומניטארי ואת הצעדים שמאפשרת מדינת ישראל לטובת תושבי הרצועה לצרכי טרור״", הדגיש עוד הקצין הבכיר.

הכתבות הכי נקראות באתר:

משרד הביטחון החל בייצור סדרתי של האיתן

פעם נוספת: איראן נכשלה בשיגור לוויין לחלל

דיווח: אלביט מוכרת עמדות נשק למדינה מוסלמית

אלביט זכתה בחוזה גדול לאספקת מגן רקיע

רפאל מציעה להודו מערכת כיפת ברזל ימית

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית