במסגרת תר"ש תנופה: זרוע היבשה מבצעת שינויים נוספים

זרוע היבשה של צה"ל עוברת שינויים רבים ומחפשת כעת לשנות גם את סמליה. בזרוע מנסים לרתום את חייליה למבצע מציאת שם ותג יחידה חדשים

במסגרת תר"ש תנופה: זרוע היבשה מבצעת שינויים נוספים

אילוסטרציה: מתוך אתר צה"ל

לאחרונה דיווחנו כאן על שינויים רבים שמבצע מפקד זרוע היבשה בצה"ל, אלוף יואל סטריק. אותם שינויים נועדו לחזק את הקצה המבצעי, מסגרת הגדוד הלוחם, באמצעות התאמה של המערך ללחימה אורבנית. כך הסביר גורם בכיר בזרוע בשיחה עם ישראל דיפנס.

ביטחון בכל מקום: בואו לעקוב אחרינו באינסטגרםבפייסבוק ובטוויטר

כעת, כחלק מהשינויים הרבים שעומדים בימים אלה בפני הזרוע במסגרת התוכנית הרב שנתית החדשה של צה"ל – ״תנופה״, מעוניינים במז"י (מפקדת זרוע היבשה) לשנות גם אלמנטים סמליים כמו השם ותג היחידה חדש.

"ומי יותר מתאים למשימה", צוין באתר צה"ל, "מאשר המשרתים בזרוע היבשה? המפקדים והחיילים בשטח ובמטה, אשר מכירים את עשייתה החשובה מקרוב, נקראו למשימה 'שוברת שגרה' ממשימות היום-יום והאימונים השונים".

על פי אתר צה"ל, לאחרונה הופץ בקרב החיילים והמפקדים "קול קורא", המבשר על האתגר שהציב בפניהם מפקד מז"י אלוף סטריק. המסמך "מפרט את הקווים המנחים הנדרשים להצעות, לצד הפגנת יצירתיות וחשיבה מחוץ לקופסה", נכתב עוד באתר צה"ל.

בצה"ל מסבירים כי חיילים וחיילות בזרוע שברצונם להציע הצעות מוזמנים לפנות למפקדיהם. בהמשך תתכנס ועדה מיוחדת שתדון ברעיונות השונים, ולאחר אישור מפקד זרוע היבשה, תתבצע בשבועות הקרובים ההכרזה על שמה וסמלה החדשים.

הכתבות הכי נקראות באתר:

על הפרק: פגישה בין נתניהו לבן סלאמן עד הבחירות

"שת"פ אסטרטגי": תע"א מרחיבה פעילות בהודו

אלביט תספק מערכות למטוסי הדור הבא של דרום קוריאה

חברה מישראל גילתה חולשה באפליקציה פופולרית

"קרב אימתני" על המסלול: F-35 VS McLaren Speedtail

אולי יעניין אותך גם