"שת"פ אסטרטגי": תע"א מרחיבה פעילות בהודו

התעשייה האווירית מרחיבה את פעילותה בהודו וחתמה על כמה שיתופי פעולה אסטרטגיים מול חברות הודיות מגדולות. במסגרת ההסכמים תקים החברה בהודו מרכז שירות למערכות הגנה אווירית, ותקיים שת"פ בתחום המל"טים

 

טקס החתימה בתערוכה. צילום: התעשייה האווירית

התעשייה אווירית מרחיבה את שיתופי הפעולה שלה עם גורמים בהודו, והודיעה היום (ד') על חתימת חוזים אסטרטגיים, כהגדרתה, עם חברות מקומיות הודיות מובילות. החוזים נחתמו בזמן תערוכת תערוכת DefExpo, המתקיימת בלקנאו שבהודו, ובמסגרתם תשתף החברה הישראלית פעולה עם חברות הודיות לייצור מגוון מערכות אסטרטגיות מתקדמות עבור מערכת הביטחון המקומית, בהתאם ליוזמת Make In India שמנהיגה ממשלת הודו.

ביטחון בכל מקום: בואו לעקוב אחרינו באינסטגרםבפייסבוק ובטוויטר

במסגרת פעילות בתחום ההגנה האווירית, התעשייה האווירית והחברה הממשלתית ההודית BHARAT ELECTRONICS LIMITED (BEL) חתמו על מזכר הבנות (MOU) שבמסגרתו שתי החברות ישתפו פעולה ויקימו מרכז שירות ותחזוקה למערכות הגנה אווירית בכל רחבי הודו. "המרכז יספק שירותי תחזוקה ותמיכה טכנית לשלושת זרועות הצבא ההודי: חיל האוויר, חיל הים וזרוע היבשה. שיתוף הפעולה ממנף את שיתוף הפעולה הקיים בין החברות ונועד לתת מענה לטווח ארוך למערכות ההגנה האווירית מבית התעשייה האווירית הקיימות בהודו ומערכות נוספות, העתידות להיכנס לשירות מבצעי בחילות השונים", הסבירו בחברה.

במסגרת פעילות בתחום המל"טים, התעשייה האווירית חתמה על הסכם שיתוף פעולה אסטרטגי עם החברות ההודיות המקומיות Hindustan Aeronautics Limited (HAL) וחברת (Dynamatic Technologies Limited (DTL. "הסכם זה", ציינו בתעשייה האווירית, "יביא לידי ביטוי יכולות קיימות שפיתחה התעשייה האווירית במרוצת השנים בתחום המל"טים, ויקדם את ייצור המל"ט ההודי, בהתאם למדיניות הממשל ההודי של 'Make In India'. השותפות האסטרטגית עם החברות ההודיות תעניק לתעשייה האווירית את האפשרות לענות על הצרכים של הלקוח המקומי בצורה מיטבית, בשל היכרותן עם הטכנולוגיות והצרכים הרלוונטיים של הלקוח".

בנוסף, אומרים בחברה, התעשייה האווירית הקימה גוף MRO למערכות מל"ט בהודו, בשיתוף פעולה מקומי, על מנת לספק ללקוח מענה מידי בזמינות גבוהה וסבב טיפולים קצר.

מתוך טקס החתימות על הסכמי שיתוף הפעולה. צילום: התעשייה האווירית

סמנכ"ל התעשייה האווירית ומנהל חטיבת כלי טיס צבאיים, משה לוי: "אנו נרגשים לחתום על ההסכם האסטרטגי עם שותפינו מ-HAL ו-DTL. הודו הינה שוק אסטרטגי חשוב בכל הנוגע למל"טים, ואני סמוך ובטוח שהיכולות והניסיון רב-השנים של התעשייה האווירית בתחום מערכות המל"ט, יחד עם יכולותיהן הטכנולוגיות של HAL ו-DTL, יביאו לקפיצת מדרגה משמעותית בתחום".

סמנכ"ל התעשייה האווירית ומנהל חטיבת מערכות, טילים וחלל, בועז לוי, התייחס גם הוא להסכמים שנחתמו ואמר: "מזכר הבנות זה מהווה המשך שיתוף פעולה, והעמקת הקשר עם חברת BEL. שותפות זו תשלים את יכולתה של התעשייה האווירית לספק פתרונות למערכות ההגנה האווירית בהודו, ולתת מענה מיטבי בזמן אמת ובשטח עם שותפינו ולקוחותינו בהודו. שיתוף פעולה זה הינו אסטרטגי עבור התעשייה האווירית, ולקוחותיה. אנו מקווים להרחיבו בתקופה הקרובה".  

הכתבות הכי נקראות באתר:

צה"ל ורפאל פועלים להוזיל את מחיר טילי הספייק

חיל הים סיכל הברחת אמל"ח לקומנדו הימי של חמאס

כמה מרוויח הרמטכ"ל: השכר במערכת הביטחון נחשף

מיליונים שירדו לטמיון: מערכת הזיהוי הביומטרי תוחלף

חשש: הביון הסיני הצליח לחדור לרייתיאון ולהרווארד

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית