"הורדנו חלק מרשתות הבוטים הגדולות בעולם"

דיאנה קלי, סמנכ"לית טכנולוגיה במיקרוסופט: "ספק הענן צריך להיות שקוף בנוגע למה הוא עושה עם המידע. האם הוא מעביר את המידע? לאן? עם מי הוא משתף את המידע? אלה שאלות קריטיות לארגונים". דיווח מיוחד מכנס סייברטק גלובל 2020

"הורדנו חלק מרשתות הבוטים הגדולות בעולם"

דיאנה קלי

במסגרת כנס סייברטק גלובל 2020 בתל אביב, נשאה היום (ד') דברים דיאנה קלי, סמנכ"לית טכנולוגיה בתחום הסייבר בחברת מיקרוסופט. "לקוחות רוצים ספק ענן שאפשר לסמוך עליו. פרטיות משנה ללקוחות. שקיפות. אבטחה ורגולציה הם גם מרכיבים עיקריים. ספק הענן צריך להיות שקוף בנוגע למה הוא עושה עם המידע. האם הוא מעביר את המידע? לאן? עם מי הוא משתף את המידע? אלה שאלות קריטיות לארגונים. השאלה החשובה היא: האם הספק מגלה אחריות עם המידע שלך?

ביטחון בכל מקום: בואו לעקוב אחרינו באינסטגרםבפייסבוק ובטוויטר

"שקיפות לגבי השימוש במידע. באיזה רגולוציות הספק שלך מוכשר; איפה הוא שם את חוות השרתים שלו; לקוחות רוצים שליטה במידע בענן. האם ספק הענן שלך יוכל לאבטח את הארגון שלך? גם אם הוא יגדל? אנחנו פותחים חוות שרתים בישראל. אם אתה אזרח במדינה מסוימת, אתה רוצה שהמידע יהיה תחת החקיקה במדינה שלך, ולא בחוות שרתים עם חקיקה אחרת. זה נושא מורכב. תחשבו על דלתות אחוריות למידע שלכם. על איזו מדינה אתם סומכים? תשאלו את ספק הענן שלכם מה הוא עושה בהיבט הפרטיות ואבטחת המידע".

עמידה ברגולציה של ספק הענן חשובה. תשאלו באילו רגולציות ספק הענן תומך. אין זה אומר שעמידה של ספק הענן ברגולציה בהכרח מכסה אתכם. זה מודל של אחריות משותפת, בסוף המידע הוא שלכם. שאלה נוספת היא האם ספק הענן נותן לכם חזון טכנולוגי? האם הוא בונה הגנות גם לעתיד? טכנולגיות חדשות? אנחנו במיקרוסופט הורדנו חלק מרשתות הבוטים הגדולות בעולם. תבקשו מספק הענן הוכחות למעשים שלו.

הכתבות הכי נקראות באתר:

שב"כ חשף: חמאס גייס מרגלים בשטח ישראל

חשד: חיילים סייעו להבריח אמל"ח מיו"ש לישראל

מסתמן: תר"ש תנופה תהיה בהיקף תר"ש גדעון

"לצבא קטלני יותר": בנט אישר את תר"ש תנופה

היקף ההזמנות "כחול לבן": 11.6 מיליארד שקלים

אולי יעניין אותך גם