הרמטכ"ל החליט להאריך את כהונת מפקד חיל הים

רא"ל אביב כוכבי הודיע כי "לאור האתגרים המבצעיים הרבים" הוא מאריך את כהונתו של אלוף אלי שרביט בשנה נוספת, שישלים חמש שנים בתפקיד

 

הרמטכ"ל רא"ל אביב כוכבי (במרכז) האריך את כהונת מפקד חיל הים אלוף אלי שרביט (משמאל). צילום: דובר צה"ל

הרמטכ"ל, רא"ל אביב כוכבי האריך בשנה את כהונתו של מפקד חיל הים, אלוף אלי שרביט. מצה"ל נמסר כי "לאור האתגרים המבצעיים הרבים סיכם הרמטכ"ל, רא"ל אביב כוכבי, עם מפקד חיל הים, אלוף אלי שרביט כי יאריך את כהונתו בשנה נוספת ובכך יסכם חמש שנות כהונה".   

ביטחון בכל מקום: בואו לעקוב אחרינו באינסטגרםבפייסבוק ובטוויטר

רק השבוע התייחס סגן הרמטכ"ל, אלוף אייל זמיר, לחשיבות של זרוע ים אסטרטגית עבור צה"ל. אלוף זמיר דיבר בטקס האזכרה לחללי הצוללת דקר, ואמר: "בתקופה בה צה"ל נמצא בתהליך שינוי משמעותי ורוחות השינוי במזרח התיכון גוברות, נדרש צה"ל לזרוע ים אסטרטגית ויצירתית, האוחזת במידע מודיעיני איכותי. ביטחון מדינת ישראל נשען על יכולותיה המבצעיות הגבוהות של זרוע הים. במעמקי הים הנסתרים ועל אדמת הארץ. צה"ל יוסיף לעמוד בכל משימה שתוצב בפניו ולהגן על גבולות ישראל למען תמשיך להיות למדינה ריבונית, עצמאית ומשגשגת".

מפקד חיל הים, אלוף אלי שרביט, אמר באותו אירוע כי "לוחמיה של אח"י 'דקר' היו ועודם אנשי המופת שלנו, עמוד האש שלפני המחנה, נר התמיד המלווה את פועלה של שייטת 7 לאורך שנות קיומה. מקומה של שייטת 7, בפועלה המבצעי הייחודי, מהווה מרכיב חיוני וקריטי באופרציה הימית שלנו. משימותיה של השייטת עלומות, אנשיה אנשי צללים ודרכי פעולתם מאפשרות לנו להימצא במרחבי הפעולה הקריטיים ביותר לזרוע הים ולצה"ל".

הכתבות הכי נקראות באתר:

שב"כ חשף: חמאס גייס מרגלים בשטח ישראל

חשד: חיילים סייעו להבריח אמל"ח מיו"ש לישראל

מסתמן: תר"ש תנופה תהיה בהיקף תר"ש גדעון

"לצבא קטלני יותר": בנט אישר את תר"ש תנופה

היקף ההזמנות "כחול לבן": 11.6 מיליארד שקלים

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית