באוויר, בים, ובחצי היבשת: רפאל תציג בהודו טילים ואמצעי הגנ"א

החברה תציג את מוצריה בכנס DefExpo. לרפאל יחסי עבודה עם כוחות הביטחון של הודו. החברה תשים בכנס דגש על מוצרים כמו משפחת טילי הספייק, מערכת כיפת ברזל ומערכות להגנה מפני כטב"מים
באוויר, בים, ובחצי היבשת: רפאל תציג בהודו טילים ואמצעי הגנ"א

מערכת Spyder להגנה אווירית של רפאל. צילום: באדיבות רפאל

חברת רפאל תשתתף בכנס DefExpo 2020 בלוקנאו, הודו שייערך ב-5-8 בפברואר. בכנס תציג רפאל מערכות שפיתחה בתחומי לוחמת אוויר-אוויר, הגנה אווירית, נ"ט (ATGM), טכנולוגיה לזיהוי ואיתור מטרות, תקשורת רדיו מונחת-תוכנה (SDR), ועוד.

ביטחון בכל מקום: בואו לעקוב אחרינו באינסטגרםבפייסבוק ובטוויטר

בהודעה שפירסמה הדגישה רפאל את חשיבות עבודתה עם ענפים שונים של כוחות הביטחון ההודיים. לאחרונה השיקה רפאל מתקן לייצור מערכת התקשורת SDR BNET עבור חיל האוויר ההודי בפארק הטכנולוגי הארדוור (Hardware Technology Park) שבהיידראבאד. 
 
בין היתר תציג רפאל בכנס את משפחת טילי הספייק, את מערכת Spyder להגנה אווירית; את מערכת ההגנה הימית C-Dome; את מערכת כיפת ברזל; את מערכת Drone Dome להגנה מפני כטב"מים; מוצרים שונים ללוחמה קרקעית; ערכות להכוונת טילים; את מערכת התקשורת SDR BNET; את מערכת איתור המטרות הימית Sea Spotter; את מערכת הנשק הימית הנשלטת-מרחוק Typhoon; ואת הכטב"מים אורביטר 4 ופגסוס 120, שמייצרת החברה-הבת איירונאוטיקס.