סייברביט משיקה מאמן כשירות שזמין גם בענן

סימולטור הסייבר, Cyberbit Range, זמין כעת גם כשרות מבוסס ענן. "מטרתנו בשירות הענן החדש היא להנגיש אותו לכל איש סייבר בעולם, בכל זמן ובכל מקום", מסביר עדי דר, מנכ"ל סייברביט

עדי דר, מנכ"ל סייברביט - באדיבות סייברביט

חברת סייברביט הודיעה כי סימולטור הסייבר, Cyberbit Range, זמין כעת גם כשרות מבוסס ענן. בכך מאפשרת סייברביט לארגונים ברחבי העולם לספק לצוותי אבטחת הסייבר שלהם תרגילי סימולציה מתקדמים בצורה פשוטה, בכל זמן ובכל מקום, על מנת להכין אותם להתקפת אמת. המאמן של סייברביט מאפשר לצוותי סייבר לחוות מתקפות סייבר הלקוחות מהעולם האמיתי בסביבה וירטואלית שדומה מאוד למרכז ניהול סייבר (SOC), ואף מאפשר למתאמנים להשתמש ב כלי אבטחה אמיתיים בהם ישתמשו בזמן עבודתם.

סייברביט מציעה תרגילי אימון לצוותי הגנה "כחולים" וכן לצוותים "אדומים" אשר קיימים בארגונים רבים ואחראים על בדיקת תשתית ההגנה הארגונית. התרחישים מגווונים, החל מתרגול אישי ועד תרגול צוותי מתקדם, ברמות קושי מגוונות. התרחישים מבוססים על התקפות אמיתיות אשר שמדומות מקצה לקצה, כולל תוכנות כופר, DDoS, סוסים טרויאניים, גניבת מידע ותקיפת שרתי אינטרנט."המשימה של סייברביט היא להפוך את אימון הסייבר מתיאורטי, כפי שהוא מבוצע כיום ברוב הארגונים, לחוייתי ומעשי." אומר עדי דר, מנכ"ל סייברביט. "מטרתנו בשירות הענן החדש היא להנגיש אותו לכל איש סייבר בעולם, בכל זמן ובכל מקום, על מנת להבטיח שכל צוות סייבר יהיה מוכן למתקפת הסייבר, שתגיע במוקדם או במאוחר."

שירות הענן הושק מול לקוחות וארגונים נבחרים בארגוני Fortune 500, והוא זמין כעת בצפון אמריקה, אירופה, אוסטרליה ובמדינות נבחרות באסיה. השירות זמין לארגונים המעוניינים להכשיר את צוותי אבטחת הרשת שלהם, וכן עבור שותפים אשר מעוניינים להשיק שירותי ההדרכה משלהם בתחום הסייבר. סייברביט תדגים את מאמן הענן בתערוכת סייבר טק תל אביב ותציע אימון סימולציה מלא לחברות נבחרות בביתן החברה.

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית