רוצים לעשות עסקים עם וואווי? שנז'ן פותחת שעריה ליזמים ישראלים

חברות המובייל המובילות בעולם כגון Huawei, Oppo, ZTE, OnePlus, VIVO ועוד, הן רק חלק מהרשימה ההולכת וגדלה של יצרניות תקשורת שבנו את מטיהן בשנז׳ן

נחלת הכלל, https://commons.wikimedia.org/w/index.php?curid=63130

פרסום של משרד הכלכלה את הקול הקורא ה-11 במספר שיצא מאז חתימת ההסכם הבילטרלי בין מדינת ישראל לממשלת שנז'ן והרפובליקה העממית של סין בשנת 2011, לתכנית קידום מו"פ משותף בין המדינות. 

"שנז׳ן, העיר החמישית בגודלה בסין, היא עיר שוקקת וצעירה שהפכה תוך 30 שנה לסיליקון וואלי הסיני. חברות המובייל המובילות בעולם כגון Huawei, Oppo, ZTE, OnePlus, VIVO ועוד, הן רק חלק מהרשימה ההולכת וגדלה של יצרניות תקשורת שבנו את מטיהן בשנז׳ן, אבל לא רק. שנז׳ן היא מקום מושבן של יצרניות ציוד רפואי הגדולות ביותר, ספקית שירותי האינטרנט הענקית Tencent, ענקיות נדל״ן וחברות נוספות", נכתב בפרסום.

על פי הפרסום, כל חברות ההייטק בסין מחפשות טכנולוגיות ישראליות לפי טרנדים. בין שאלו הטרנדים המגיעים אליהם ״מלמעלה״ עם גיבוי ממשלתי (צ׳יפים, דור חמישי) ובין אם מדובר בטרנדים כגון AR/VR ובינה מלאכותית. "החברות הסיניות נוטות לחפש טכנולוגיות חדשניות שניתן להטמיע במוצרים הקיימים שלהם", כותבים בפרסום. "במודל זה, יש להתאים עבור אותן יצרניות את המוצר הישראלי בטרם ניתן להטמיעו ולמכרו באמצעות ערוצי ההפצה של החברה הסינית, והחברה הסינית המעוניינת במוצר, תשלם עבור הפיתוח והפיילוט להטמעת הטכנולוגיה."

ממשלת שנז'ן מפעילה את התכנית באמצעות וועדת המדע, חדשנות וטכנולוגיה של עיריית שנז'ן (SZSTI) ומן הצד הישראלי, מופעלת התכנית על ידי רשות החדשנות. חברות רשומות בישראל אשר מעוניינות לקדם פרוייקט משותף עם חברה המבוססת ורשומה בשנז'ן רשאיות להגיש מועמדות עד לתאריך ה-30.3.2020.

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית