חברת סלברייט רוכשת את BlackBag Technologies

היצע הפתרונות המשודרג של Cellebrite לאחר הרכישה יאפשר כיסוי מלא של כלי איסוף הדאטה ממגוון של מקורות דיגיטליים כגון טלפונים ניידים, מחשבים, נתוני ענן ו-CDR

יוסי כרמיל המנכ"ל המשותף של סלברייט. צילום: שלומי יוסף

Cellebrite הודיעה כי התקשרה בהסכם לרכישת חברת BlackBag Technologies מסן חוזה קליפורניה – המתמחה בפתרונות חילוץ, פיענוח וניתוח מידע דיגיטלי ממערכות מחשוב. על פי הדיווח לבורסה של תאגיד SUN – תאגיד האם היפני של Cellebrite, החברה הישראלית תשלם 33 מיליון דולר תמורת 100% ממניותיה של BlackBag.

"המשימה שלנו הייתה ברורה מההתחלה: לפתח ולספק פתרונות חדשניים אשר מסייעים לאנשי אכיפת החוק, הארגונים והיועצים לחשוף את האמת בחקירותיהם", אמר קן באסור (Ken Basore) מנכ"ל BlackBag Technologies. "קיימת סינרגיה מדהימה בין המשימה והתרבות הארגונית של שתי החברות. השילוב שלנו עם Cellebrite יעניק ערך עצום ללקוחותינו הודות ליכולת שלנו לפתח חידושים במהירות רבה יותר ולספק מגוון רחב יותר של פתרונות בתחום המודיעין הדיגיטלי".

הרכישה מרחיבה את היצע פתרונות המודיעין הדיגיטלי של Cellebrite ומשדרגת את המחויבות שלה לספק ללקוחותיה לא רק את הפתרונות המובילים בתעשייה אלא גם גישת "one-stop-shop" שתיתן מענה לכל צורכי החקירות הדיגיטליות שלהם. שידרוג זה צפוי להשפיע דרמטית על האופן בו נערכות חקירות דיגיטליות באלפי גופי חקירה ברחבי העולם, ויציע פלטפורמה מאוחדת המספקת לחוקרים גישה לכל היבטי החקירה, יכולת גיבוש תובנות ויכולת להאיץ חקירות תוך תיאום בין כל הגורמים.

היצע הפתרונות המשודרג של Cellebrite יאפשר כיסוי מלא של כלי איסוף הדאטה ממגוון של מקורות דיגיטליים כגון טלפונים ניידים, מחשבים, נתוני ענן ו-CDR, וכן יכולות ניתוח מתקדמות כדי לגבש תמונת מודיעין מלאה. בנוסף מאפשרים הפתרונות המשולבים של Cellebrite מגוון רחב של יכולות לאיסוף דאטה בשטח, גיבוש תובנות וניהול ראיות כדי לנהל את פעילות המודיעין הדיגיטלי בכללותה.

"הצוות של BlackBag Technologies בנה עסק מרשים המבוסס על הנחישות שלהם לסייע לרשויות אכיפת החוק ולעסקים ברחבי העולם ולצייד את אנשי השטח, טכנאי הזיהוי הפלילי, החוקרים והאנליסטים בפתרונות הטובים ביותר לניהול חקירות דיגיטליות", אמר יוסי כרמיל, מנכ"ל משותף של Cellebrite. "החיבור שלנו עם BlackBag Technologies מייצג את אחד היעדים העיקריים שלנו, יחד עם המשקיעים שלנו מקרן IGP, שהוא להצמיח את Cellebrite בין היתר באמצעות רכישות ומיזוגים אסטרטגיים.

"כמובילה העולמית בתחום המודיעין הדיגיטלי המשולב Cellebrite מחזקת כעת את המחויבות של שתי החברות ללקוחותיהן. כעת נוכל להעמיק ולהרחיב את יכולותיה של החברה בתחום המודיעין הדיגיטלי ולאפשר לחוקרים לנהל חקירות ביסודיות, דיוק ויעילות - ולהפוך את הקהילות שלנו למקומות בטוחים יותר".

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית