על רקע המתיחות: בנימין נתניהו וולדימיר פוטין שוחחו

ראש הממשלה נתניהו ונשיא רוסיה פוטין קיימו שיחה טלפונית על רקע המצב הביטחוני הרגיש באזור, ולקראת הגעתו של נשיא רוסיה לישראל. "השניים שוחחו על התפתחויות באזור ועל עניינה של נעמה יששכר", נמסר מלשכת רה"מ

 
על רקע המתיחות: בנימין נתניהו וולדימיר פוטין שוחחו

פוטין ונתניהו. צילום (ארכיון): AP

על רקע המתיחות באזור, ראש הממשלה בנימין נתניהו שוחח בטלפון עם נשיא רוסיה ולדימיר פוטין על ההתפתחויות באזור ועל עניינה של נעמה יששכר. מלשכתו של נתניהו נמסר כי השיחה הייתה חמה ועניינית, וחיזקה את האופטימיות של ראש הממשלה שעניין שחרורה של נעמה יששכר מתקדם לקראת פתרון.

ביטחון בכל מקום: בואו לעקוב אחרינו באינסטגרםבפייסבוק ובטוויטר

נשיא רוסיה פוטין צפוי להגיע בשבוע הבא לישראל במסגרת אירועים לציון 75 שנים לשחרור אושוויץ ולרגל יום הזיכרון הבינלאומי לשואה. השיחה הטלפונית של שני המנהיגים וההגעה הצפויה של פוטין לארץ מגיעות על רקע המתיחות הגדולה באזור בעקבות חיסול קאסם סולימאני. רוסיה מצידה גינתה את המהלך האמריקני. סרגיי לברוב, שר החוץ הרוסי, דיבר לאחר החיסול עם מקבילו האיראני, ג'וואד זריף, והביע את תנחומיו. "פעולות שכאלה על ידי ארצות הברית מפרות באופן בוטה את הנורמות של החוק הבינלאומי", אמר לברוב בשיחה, כך על פי דיווחים שונים בכלי תקשורת בין-לאומיים.

פוטין קיים בשבוע שעבר ביקור פתע בסוריה ונועד עם מקבילו הסורי בשאר אל-אסד. דובר הקרמלין, דימיטרי פסקוב, אמר כי הנשיא הרוסי ביקר בכמה מתקנים של מוסקבה בסוריה וקיים בדמשק שיחות עם נשיא סוריה.

הכתבות הכי נקראות באתר:

אמ"ן ממליץ: להגביר תקיפות נגד איראן בסוריה

סכנה ליישובים? הרבש"צים החזירו ציוד צבאי

מובילים בביטחון - ובשכר: שיאני חברות ממשלתיות

מחיר מופקע: ישראל תשלם כמיליארד ש"ח על לוויין

איום לא שגרתי מאיראן: דולפינים מאולפים וקטלניים

אולי יעניין אותך גם