חשד: שני בני אדם ביצעו עבירות מין חמורות בקטינות ברשת

המשטרה עצרה שני בני אדם, תושבי השרון והצפון, בחשד שביצעו עבירות מין בקטינות בגילי 9-17. יחידה 105 מנסה לאתר קורבנות נוספות של החשודים

אילוסטרציה: Bigstock

יחידה 105 בלהב 433 עצרה שני בני אדם, תושב הקריות ותושב נתניה, בחשד לביצוע שורה ארוכה של עבירות מין בקטינות. על פי החשד, נהג אחד החשודים, צעיר בן 24, ליצור קשר עם עשרות קטינות 9-17 והזדהה כנערה העונה לשם "שרית". לאחר שביסס את הקשר עמן, אומרים במשטרה, ביצע בהן בכמה הזדמנויות עבירות מין חמורות במרחב הווירטואלי תוך ניצול בוטה של תמימותן, עד כדי שידול של קטינה לאינוס באמצעות הרשת.

ביטחון בכל מקום: בואו לעקוב אחרינו באינסטגרםבפייסבוק ובטוויטר

חשוד נוסף, תושב קרית מוצקין בן 48 ואב לארבעה ילדים, התכתב משך תקופה עם קטינות מתוך כוונה לבצע בהן, לכאורה, עבירות מין. מעצרם של החשודים הוארך אתמול בבית משפט השלום בראשון לציון בחמישה ימים.

"בשלב זה", לטענת המשטרה, "לצד חקירת החשוד ובחינת חומר הראיות, ממשיכים במיקוד מאמץ חקירתי, בין היתר גם באיתור וגביית עדויות מקטינות נוספות שייתכן והחשודים יצרו עמן קשר או פגעו בהן, בהתאם לחשדות המיוחסים".

המשטרה פרסמה רשימה של שמות כינוי ופרופילים פיקטיביים בהם עשו החשודים שימוש ברשתות החברתיות: שרית (מהרצליה), אלון דביר, אלון.

משטרת ישראל התריעה בפני הציבור כי "לאור דפוס פעולתו הסדרתי של החשוד, ככל שעולה חשד בקרב הורים/ מחנכים/ בני משפחה וכו' כי ייתכן וקטינה/קטין נוספים נפלו קורבן למעשיו מסוג זה, נא לפנות בהקדם למוקד 105 - מוקד להגנה על ילדים ונוער ברשת האינטרנט, לגבי כל חשד או חשש באשר הוא".

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית