חברת רפאל מינתה מחליף לראש חטיבת יבשה וים

ד"ר רן גוזלי ימונה לסמנכ"ל בכיר וראש החטיבה של רפאל. גוזלי, שכיהן כראש חטיבת מחקר והנדסה בחברה, יחליף את משה אלעזר שמונה לתפקיד מנכ"ל אירונאוטיקס, אותה רכשה רפאל יחד עם אביחי סטולרו

 
חברת רפאל מינתה מחליף לראש חטיבת יבשה וים

ד"ר רן גוזלי. צילום: באדיבות רפאל

רפאל הודיעה היום (ד') על מינויו של ד"ר רן גוזלי לתפקיד סמנכ"ל בכיר וראש חטיבת יבשה וים. ד"ר גוזלי יחליף את משה אלעזר, שמסיים את תפקידו ומתמנה למנכ"ל חברת אירונאטיקס, אותה רכשה רפאל לאחרונה ביחד עם איש העסקים אביחי סטולרו.

ביטחון בכל מקום: בואו לעקוב אחרינו באינסטגרםבפייסבוק ובטוויטר

גוזלי הצטרף לרפאל בשנת 2004 ומאז כיהן במגוון תפקידים ניהוליים-טכנולוגיים בכירים. בין השנים 2011-2014 כיהן כמנכ"ל חברת הייטק בינלאומית Goji – והחל משנת 2014 ועד היום הוא משמש כראש חטיבת מחקר והנדסה ברפאל, המאגדת לתוכה יותר מ-2,500 מהנדסים.

חטיבת יבשה וים ברפאל אחראית על פיתוח, ייצור ושיווק מוצרים בתחומי התקיפה המדויקת כגון טילי ה"ספייק", התמרון והלחימה ברשת, מיגון ושרידות עם מערכת ההגנה האקטיבית "מעיל רוח", מערכות לחימה ותקיפה ימיות ועוד.

מנכ"ל רפאל, אלוף (מיל') יואב הר-אבן: "ד"ר רן גוזלי מביא עימו ניסיון ניהולי רב והוא סמוך ובטוח כי ניסיון זה, כמו גם ההכרה העמוקה עם הצרכים הטכנולוגיים בשילוב הדרישות המבצעיות, יעמדו לו בבואו לקדם את החטיבה אל עבר היעדים והאתגרים הניצבים בפניה בארץ ובעולם. ברצוני להודות למשה אלעזר על עשייה רבת הצלחות והישגים ברפאל בכלל, ובחטיבה בפרט. אני משוכנע שמשה יידע להביא ולתרום רבות מיכולותיו וכישוריו לחברת אירונאוטיקס, ולהצעידה קדימה בבעלות החדשה שלה".

הכתבות הכי נקראות באתר:

אמ"ן ממליץ: להגביר תקיפות נגד איראן בסוריה

סכנה ליישובים? הרבש"צים החזירו ציוד צבאי

מובילים בביטחון - ובשכר: שיאני חברות ממשלתיות

מחיר מופקע: ישראל תשלם כמיליארד ש"ח על לוויין

איום לא שגרתי מאיראן: דולפינים מאולפים וקטלניים

אולי יעניין אותך גם