מובילים בביטחון - ובשכר: שיאני חברות ממשלתיות

רשות החברות הממשלתיות פרסמה את דו"ח שיאני השכר לשנת 2018. את עשרת המקומות הראשונים תופסים שבעה עובדים בכירים בתעשיות הביטחוניות. על פי הדו"ח, את הרשימה מוביל מנכ"ל רפאל יואב הר-אבן. מי עוד ברשימה?

 
מובילים בביטחון - ובשכר: שיאני חברות ממשלתיות

מנכ"ל רפאל יואב הר-אבן. צילום: מאיר אזולאי

מנכ"ל רשות החברות הממשלתיות פרסם היום (ד') את הדו"ח השנתי לשנת 2018, שמפרט את שיאני השכר בחברות הממשלתיות. הדו"ח כולל 49 חברות ממשלתיות, וברשימת שיאני השכר נמצא מספר לא מבוטל של עובדים בכירים בתעשיות הביטחוניות הממשלתיות.

ביטחון בכל מקום: בואו לעקוב אחרינו באינסטגרםבפייסבוק ובטוויטר

על פי הדו"ח, 15 שיאני שכר מתוך 50 הראשונים ברשימה הם עובדי התעשיות הביטחוניות. ארבעה מתוך חמשת המקומות הראשונים שמורים לאנשי התעשיות הביטחוניות הממשלתיות. בשבעה מתוך עשרת המקומות הראשונים נמצאים אנשי התעשיות הביטחוניות. את המקום הראשון ברשימה תופס מנכ"ל רפאל יואב הר-אבן עם שכר ממוצע ברוטו של 113,127.

סמנכ"ל הכספים בתעשייה האווירית ערן אנצ'יקובסקי, שנמצא במקום השלישי ברשימה, מרוויח בממוצע לחודש שכר של 94,380 ברוטו. אחריו במקום הרביעי נמצאת אביטל רוזנברג, היועצת המשפטית של רפאל, שמרוויחה 89,855 ברוטו בממוצע לחודש. אחריה, במקום החמישי ברשימה, נמצא מנהל הכספים של רפאל עם שכר ממוצע של 89,611 שקלים ברוטו בממוצע בחודש.

בעשרת המקומות הראשונים נמצא גם סמנכ"ל ברפאל, שמרוויח בממוצע 85,490 שקלים ברוטו בממוצע בחודש. את העשירייה הראשונה סוגר מנכ"ל התעשייה האווירית יוסי ווייס, שמרוויח בממוצע לחודש 82,583 שקלים ברוטו.   

בשאר הרשימה נמצאים עוד סמנכ"לים בתעשייה האווירית, מבקר פנים ברפאל, מנכ"ל אלתא יואב תורג'מן, סמנכ"ל באלתא, מנהל כספים ויועצת משפטית באלתא, טייס בתעשייה האווירית

הכתבות הכי נקראות באתר:

עקב הסערה: נזק נגרם למטוסי קרב בדרום

הושלם ניסוי במערכת משודרגת של כיפת ברזל

לאחר התקרית: מערך ה"יסעור" חוזר לשירות

ארגון הרבש"צים הודיע: מנתקים מגע מצה"ל

תיעוד: רפאל ביצעה ניסוי בטילי SPIKE SR

אולי יעניין אותך גם