"בולדוזר" בשטחי C: מינוי חדש בלשכתו שר הביטחון

נפתלי בנט מינה את קובי אלירז, שהיה יועץ שרי ביטחון לענייני התיישבות, לשמש כפרויקטור לתחום אכיפת הבנייה הבלתי חוקית הפלסטינית בשטחי C

 

קובי אלירז (מימין) ושר הביטחון נפתלי בנט

שר הביטחון, נפתלי בנט, מינה היום (ה׳) את קובי אלירז לשמש פרויקטור ייעודי לעניין האכיפה נגד הבנייה הפלסטינית הבלתי חוקית בשטחי C.

ביטחון בכל מקום: בואו לעקוב אחרינו באינסטגרםבפייסבוק ובטוויטר

אלירז, תושב עלי, שימש כיועץ שר הביטחון לענייני התיישבות במשך יותר מארבע שנים, תחת שרי הביטחון משה (בוגי) יעלון, אביגדור ליברמן ובנימין נתניהו. בעברו שירת כלוחם ומפקד בחטיבת גולני, ולאחר מכן עבד בתנועת בני עקיבא, כפרויקטור בהקמת חבל לכיש, כיו"ר תנועת ההתיישבות אמנה ובהמשך כיו"ר עלי במשך 8 שנים.

תפקידו של אלירז יהיה לרכז מטעם שר הביטחון את המאבק נגד הבנייה הפלסטינית הבלתי חוקית בשטחי C. ממשרד הביטחון נמסר כי "לפני כחודש הכריז השר בנט על מערכה בנושא אל מול הרשות הפלסטינית, אשר משתלטת בשנים האחרונות על שטחי ההתיישבות הישראלית ביהודה ושומרון".

הכתבות הכי נקראות באתר:

חיסול סולימאני: המודיעין מאחורי המבצע הדרמטי

"האיום החמור – פרוץ 'מלחמת הצפון הראשונה'"

הזמנה ראשונה של "חץ דורבן" עבור נגמ"ש איתן

מנסה לתקן תדמית? NSO מגייסת קצינה בכירה בצה"ל

האקרים ביצעו תקיפת סייבר על משמר החופים האמריקני

שר הביטחון, נפתלי בנט, התייחס למינוי ואמר: “עתיד שטחי ארץ ישראל עומד על הכף. לצערי, בעוד שהפלסטינים משתלטים כמעט ללא מפריע על שטחנו, מדינת ישראל פשוט לא עלתה לזירה. כעת אנו משנים כיוון ויוצאים למערכה. ישראל חייבת לנצח. מערכת הביטחון תילחם על השטח ולצורך זה חיוני שיהיה מי שינהל את המערכה. קובי אלירז הוא האדם הנכון בזמן הנכון. הוא מומחה לתחום ובולדוזר של עשייה”.

קובי אלירז אמר לאחר המינוי: “אשמח לאתגר החשוב והמשמעותי הזה, במהלך שנות עבודתי במשרד הביטחון צברתי ניסיון רב מול המערכות השונות וכולי תקווה שאעמוד במשימה החשובה”.

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית