מועדון המיליארד: חברת F5 רכשה את חברת Shape Security

עבור F5 מדובר ביכולת משלימה לWAF החברה המאפשרת להגן גם על קצה השרשרת של הלקוח (אתר\יישום)

נשיא ומנכ"ל F5 פרנסואה לוקו-דונו - https://youtu.be/AWJwZefAEwk

חברת F5 רכשה את חברת Shape Security בכמיליארד דולר, כך לפי פרסום של techcrunch. מה עושה Shape Security? ובכן, Shuman Ghosemajumder, המנהל הטכני בחברה הסביר כי "אנו חברה המגנה על מרבית הבנקים האמריקאים הגדולים, רוב חברות התעופה הגדולות,  קמעונאים גדולים, רשתות מלונות, סוכנויות ממשלתיות וכן הלאה. אנו מגנים עליהם מפני הונאות ופריצות אוטומטיות לאתרי האינטרנט שלהם ויישומיהם הניידים."

החברה ידועה בעיקר בזכות עצירת מתקפת גניבת הרשאות, סוג מתקפה שבו התוקפים מנסים להגיע לאתר או לאפליקציה באמצעות שמות משתמש וסיסמאות גנובים. זאת, כאשר הם נוטים להשתמש במגוון מחשבים וכתובות IP כדי להסוות את ההתקפה. Shape Security הוקמה בשנת 2011, הגיחה לשוק בשנת 2014 וכיום מעסיקה 300 עובדים. היא גייסה כ183 מיליון דולר, כך על פי נתוני Crunchbase.

עבור F5 מדובר ביכולת משלימה לWAF החברה המאפשרת להגן גם על קצה השרשרת של הלקוח (אתר\יישום). נשיא ומנכ"ל F5 פרנסואה לוקו-דונו אמר בעקבות הרכישה כי הוא רואה בShape Security דרך להגן על לקוחותיו בצורה מקיפה. "באמצעות Shape, אנו נספק הגנה לאפליקציות מקצה לקצה, שמשמעותה הגנה על אפליקציות מניבות הכנסה ותומכות מותג מהנקודה בה הן נוצרות עד לנקודה בה הן נצרכות על ידי הצרכנים - מהקוד ללקוח", אמר לוקו-דונו.

הרכישה מצטרפת לרכישה נוספת של F5 במרץ השנה את חברת NGINX תמורת 670 מיליון דולרים. רכישות אלו מגיעות לאחר תקופת 'יובש' מאז 2014 במסגרתה החברה לא ביצעה רכישות.

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית