משרד הכלכלה מקדם את תחום הסייבר בקניה

הפעילות האחרונה בתחום הסייבר הייתה ארוחת הבוקר לגורמים מקומיים שהתקיימה במעונו של השגריר ב- 16 בדצמבר

תמונה מאתר משרד הכלכלה

משרד הכלכלה מקדם את שיתופי הפעולה בתחום הסייבר עם קניה, אשר לאורך השנים האחרונות לא השקיעה תשומות מתאימות לגודל האיומים בתחום הסייבר. "לאור כך הנספחות הכלכלית בשגרירות ישראל בניירובי ממשיכה לקדם את שיתוף הפעולה בסייבר עם קניה. אנו מקיימים מספר רב של פעילויות הן עם גורמי ממשל והן עם חברות פרטיות על מנת לחשוף טכנולוגיות ישראליות וליצור חיבורים עם גורמים בקניה", כותבים באתר משרד הכלכלה.

"הבאנו לישראל מספר משלחות של גורמים בכירים ואנשי מקצוע, קיימנו סדנאות הן בישראל והן בקניה ועוד. הפעילות האחרונה בתחום הסייבר הייתה ארוחת הבוקר לגורמים מקומיים שהתקיימה במעונו של השגריר ב- 16 בדצמבר. האירוע היה הזדמנות מצוינת לפגוש עמיתים ותיקים וחדשים מתחום הסייבר הקנייתית. השתתפו בפגישה מנהלי מחלקות מבנקים, חברות אנרגיה ואינטגרטורים.

"שגרירנו, עודד יוסף, בירך את האורחים והציג את השקפתו לגבי אופי השת"פ, היכולות הישראליות ותפקיד השגרירות במאמץ זה. אני העברתי מצגת על מערכת הסייבר הישראלית, על פעילויות העבר והעתיד של המחלקה הכלכלית ובמיוחד ניתן דגש על משלחת שאנו מארגנים לכנס Cybertech אשר יתקיים בינואר בתל אביב. לאחר המצגות, התקיים דיון פתוח על שיתוף הפעולה בינינו והאתגרים שקניה מתמודדת עמם הן ברמת המקרו והן ברמת המיקרו."

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית