הכירו: Yitu Technology - אחת החברות המובילות בסין לזיהוי פנים

הגידול המהיר של Yitu בסין נובע בשל מאמצי בייג'ינג לבנות רשתות מעקב ופיקוח על תנועותיהם של יותר מ-1.4 מיליארד תושביה. החברה, ששוויה מוערך בכ-2.4 מיליארד דולר, היא עמוד התווך של הצוות הלאומי למחקר בבינה המלאכותית של סין

חברת yitutech הסינית מובילה בסין את תחום זיהוי הפנים. על פי פרסום של intelligenceonline, החברה זכתה לאחרונה במגוון פרויקטים של עיר חכמה הכוללים יכולות זיהוי פנים. ג'ו לונג, מייסד ומנכ"ל Yitu Technology, אמר כי החברה מתרכזת בזיהוי פנים, זיהוי דיבור והבנה סמנטית, ותאיץ את מאמציה בעיר חכמה, בריאות אינטליגנטית, תרופות AI ושבבים. החברה, יחד עם עוד עשרות חברות סיניות בתחום הבינה המלאכותית, נמצאת תחת איסור מכירה בארה"ב.

על פי הפרסום של intelligenceonline הרשויות העירוניות בשנחאי חתמו בחודש שעבר על שיתוף פעולה עם חברת Yitu Technology בתחום זיהוי פנים, כחלק ממסע לפיתוח פרויקטים של בינה מלאכותית בעיר. העסקה מגיעה כאשר החברה דוחפת להנפקה בשוק המניות הטכנולוגי בשנחאי. החברה, בניהולו של לונג, נסמכת על פלטפורמת הDragonfly Eye שלה, שיכולה לזהות אדם בצורה ייחודית באמצעות הפניה צולבת למסד נתונים המכיל מיליארדי תמונות.

הטכנולוגיה משמשת גם את משרדי הביטחון המחוזיים, לאורך גבולות סין ובערים שונות היא נפרסת גם על ידי בנקים. לחברה יש גם לקוחות בינלאומיים, כולל המשטרה המלזית. ב -2018 Yitu פתחה סניף בלונדון בניסיון לכוון לשוק האירופי. Yitu החלה למשוך את תשומת ליבם של הרשויות הסיניות בשנת 2015, כאשר כלי זיהוי הפנים שלה סייעו למשטרה המקומית בסוז'ו לזהות פורץ שנראה בתצלומי וידיאו תוך עשר דקות בלבד.

הגידול המהיר של Yitu בסין נובע בשל מאמצי בייג'ינג לבנות רשתות מעקב ופיקוח על תנועותיהם של יותר מ -1.4 מיליארד תושביה. Yitu קיבלה גם את אישורה של וושינגטון: בשנת 2017 זכו אנשי החברה בתחרות זיהוי פנים שאורגנה על ידי IARPA, זרוע המחקר של קהילת המודיעין האמריקאית. לונג מכיר את הסצינה האמריקאית, לאחר שסיים את לימודיו באוניברסיטת קליפורניה, לוס אנג'לס (UCLA) ואחר כך למד במעבדת הבינה המלאכותית בMIT ובמכון Courant למתמטיקה של אוניברסיטת ניו יורק.

כאמור, החברה ספגה מכה באוקטובר האחרון כאשר משרד החוץ האמריקני רשם את Yitu יחד עם מתחרותיה כמו SenseTime וMegvil ברשימת החברות האסורות למסחר, בעקבות סיוע לרשויות הסיניות במעקב אחר האויגורים בשינג'יאנג. בסין, Yitu ממשיכה לשמור על תמיכתם של שחקני מדינה, כמו הבנק התעשייתי של סין והבנק התעשייתי והמסחרי של סין (ICBC). החברה מגובה גם על ידי סקויה קפיטל, המתמחה בחברות טק סיניות.

Yitu, ששוויה מוערך בכ -2.4 מיליארד דולר, היא עמוד התווך של הצוות הלאומי למחקר בבינה המלאכותית של סין (AINT), קבוצה של חברות טק מובילות שנבחרו על ידי הממשלה כדי להוביל את המאמצים השאפתניים של המדינה בתחום מול ארה"ב. הנבחרת הלאומית כוללת גם את Huawei, Xiaomi, JD.com, Megvii ו- Hikvision.

אולי יעניין אותך גם