ארה"ב מעוניינת לפתח כלי למדידת מוכנות חיילים לקרב

הממשל האמריקני מחפש פתרונות מדידה והערכה, במטרה לקבל תמונת מצב עדכנית של מוכנות החיילים בדרג הטקטי לפעולה קרבית 

 

חיילים אמריקנים. צילום: AP

פרסום באתר המכרזים הפדרלי בארה"ב חושף כי הצבא האמריקני מחפש פתרונות למדידה בזמן אמת של מוכנות לקרב, ברזולוציה של חייל בודד, במסגרת תוכנית בשם MASTR-E. המטרה היא לקבל תמונת מצב עדכנית של מוכנות החיילים בדרג הטקטי לפעולה קרבית. 

ביטחון בכל מקום: בואו לעקוב אחרינו באינסטגרםבפייסבוק ובטוויטר

"התוכנית המדידה והקידום של מוכנות ויעילות של חיילים (MASTR-E) מבצעת מחקר שוק והערכה של יכולות התעשייה לטכנולוגיה מסחרית מהמדף (COTS). ההערכה תתבסס על טכנולוגיות מתפתחות שיש בהן יכולת מוכחת למדידת מדדים, תהליכים או ביצועים פיזיולוגיים, פיזיים או קוגניטיביים של חיילים, בסביבות אימונים רלוונטיות תפעולית. יישום הטכנולוגיות הנדונות יאפשר מעקב אחר ביצועי חייל/חוליה באימונים ובמבצעים; ויספקו זרמי נתונים שמשתלבים בצרכים ייחודיים לאיסוף נתונים, ארכיטקטורה, תיאור וניתוח", נכתב בפרסום של צבא ארה"ב.

הכתבות הכי נקראות באתר:

נחשף: טיל ים-ים של התעשייה האווירית

סוגית החלפת ה"יסעור": היערכות לטיסות הערכה

מערכת הביטחון חשפה תשתית טרור נרחבת באיו"ש

דיווח: כך אפשרה טורקיה לחמאס לפעול משטחה

פרשת המטווחים: הפיקוח נופל בין הכיסאות

המטרה הסופית בשימוש בחיישנים מותקנים על חיילים ובאלגוריתמים לניתוח נתונים, היא לספק את האמצעים למדידה אובייקטיבית והוליסטית של ביצועי חיילים וחוליות ביחידות חי"ר. זאת, במטרה לשפר את האימונים והפעולות, כמו גם להקל על רכישת אמצעים והחלטות קשורות, כך לפי הפרסום.

"תחת תכנית MASTR-E התבצע מחקר פיילוט שהדגים גישה משולבת, רב-תחומית, למדידת ביצועים אנושיים בתחומים קוגניטיביים, גופניים, חברתיים-רגשיים ובריאותיים לפני, במהלך ואחרי אירוע אימון ירי של 72 שעות", נכתב בפרסום. במחקר היו מעורבים תשעה ארגוני מחקר וטכנולוגיה, כאשר למעלה ממאה מדענים ומהנדסים אספו יותר מ-200 מדדים לכל מתנדב שנבדק.

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית